Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Internet Explorer 10 & 11 Pin ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-11 09:31
Lieve Devvers

Als we nu Tweakers vastpinnen aan het startscherm in Windows 8(.1) krijgen we een fel groene tile met een klein favicon van Tweakers op. Het zou fijn zijn als dit er een beetje beter uitzag. Het is niet eens moeilijk te doen: http://www.buildmypinnedsite.com/. Dit zou het weer wat fijner maken voor mensen die Tweakers hebben vastgepind.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat we eerst eens moeten gaan onderzoeken hoeveel mensen het ueberhaupt gebruiken; dit soort platform-specifieke features zijn leuk en aardig maar doorgaans bedien je er maar een heel klein deel van je bezoekers mee maar het kost net zoveel tijd om te maken en onderhouden als features die wel door iedereen gebruikt kunnen worden...

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
We hadden een tijdje geleden voor Windows 7 een sitepinningfunctie gemaakt, maar dat werd amper gebruikt. Met Windows 8 is het imho wel een stukje functioneler, maar twijfel nog steeds of er meer dan een handjevol mensen het zullen doen.

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:39
Ik zou het alleszins gebruiken :p Ik zou ook al blij zijn met gewoon een mooiere tegel zonder notificaties desnoods ipv het lege vak met in het klein het Tweakers logo ;)
Alles hangt natuurlijk af van het aantal Windows 8 gebruikers dat Tweakers bezoekt :) en een post op de homepage, anders gaat het gewoon aan mensen voorbij (van Windows 7 wist ik het bijvoorbeeld niet).

[ Voor 37% gewijzigd door MClaeys op 28-06-2013 11:07 . Reden: aanvulling + typo ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Alles hangt natuurlijk af van het aantal Windows 8 gebruikers dat Tweakers bezoekt
En IE gebruikt...

Sowieso is discoverability een issue met dergelijke functionaliteit en als je het wil promoten dan moet je eigenlijk ook soortgelijke functionaliteit voor andere platformen gaan ondersteunen.

Intentionally left blank

• Loller1
crisp schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:17:
[...]

En IE gebruikt...

Sowieso is discoverability een issue met dergelijke functionaliteit en als je het wil promoten dan moet je eigenlijk ook soortgelijke functionaliteit voor andere platformen gaan ondersteunen.
Ondersteuning voor Tiles is gewoon 2 tot 5 regels code en 1 tot 4 afbeelding (afhankelijk van welke formaten er ondersteund worden), meer is het niet. Er is ook niet echt onderhoud voor nodig lijkt mij.

Daarbij is er op andere platformen al ondersteuning voor apps, dan is ondersteuning voor een Tile toch lang niet zo veel werk? Natuurlijk kan je het zo fancy maken als je wilt door het bijvoorbeeld ook het ook daadwerkelijk een Live Tile te maken waarbij het nieuws wordt getoond. Maar gewoon een fatsoenlijke Tile zou ook al leuk zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Loller1 op 28-06-2013 11:49 . Reden: Beetje anders verwoord ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er is ook niet echt onderhoud voor nodig lijkt mij.
Blijkbaar wel want anders had de pin-functionaliteit van win7 ook gewoon goed gewerkt in win8 :P

Intentionally left blank

• Loller1
crisp schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Blijkbaar wel want anders had de pin-functionaliteit van win7 ook gewoon goed gewerkt in win8 :P
Pinnen aan de taakbalk is een andere feature dan pinnen in het startscherm, de taakbalk werkt in Windows 7/8/8.1 ook gewoon.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Ik zou het ook gebruiken, zeker als ik een RSS feed op mijn Startscreen zou kunnen tonen (zoals ik dat begrijp) zou ik mijn t.net bookmark tile veel meer in de aandacht zetten.

En hoe kom je erachter of mensen het gebruiken als je het niet inbouwt, nu gebruikt niemand het nog nee....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ja dat zou wel heel gaaf wezen ja, ik mis die optie wel ja.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Vooral op Windows Phone zou dit handig zijn (+ een mobiele site, maar die komt er aan als het goed is)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Dat is geen mobiele website; dat is Tweakers.net die zich aanpast aan het apparaat wat je gebruikt ;)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het lijkt mij wel heel handig, en echt 5-10min werk. Af en toe zoiets leuks doen in een loos momentje en dat scheelt toch weer.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1