Hoi tweakers,
Met behulp van wat topics op dit forum en de BBG heb ik een game pc samengesteld die ik zelf in elkaar wil gaan zetten. Ik wou graag weten of iemand nog aanmerkingen/tips/advies oid heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik ben niet van plan om te gaan videobewerken/photoshoppen. Ook ben ik niet van plan te gaan overclocken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
De kast die ik nu heb is een NZXT Apollo (pricewatch: NZXT Apollo). Het zou natuurlijk mooi zijn als ik wat geld kan besparen door me nieuwe componenten in deze behuizing te stoppen. Is dit gewoon aan te raden of ga ik dan tegen problemen oplopen? (er zit boven in de kast een voeding die ik niet mee wil nemen)
Verder heb ik alle randapparatuur al, ben alleen opzoek naar pc componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn pc hoeft niet super stil te zijn maar wel een beetje. Ik heb nu een stock koeler op mijn E6320 en Asus 8600 GTS. Als de stockkoelers van haswell op dit geluidsniveau zitten hoef ik geen aftermarket koeler.
Alvast bedankt voor alle reacties.
Met behulp van wat topics op dit forum en de BBG heb ik een game pc samengesteld die ik zelf in elkaar wil gaan zetten. Ik wou graag weten of iemand nog aanmerkingen/tips/advies oid heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik ben niet van plan om te gaan videobewerken/photoshoppen. Ook ben ik niet van plan te gaan overclocken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
De kast die ik nu heb is een NZXT Apollo (pricewatch: NZXT Apollo). Het zou natuurlijk mooi zijn als ik wat geld kan besparen door me nieuwe componenten in deze behuizing te stoppen. Is dit gewoon aan te raden of ga ik dan tegen problemen oplopen? (er zit boven in de kast een voeding die ik niet mee wil nemen)
Verder heb ik alle randapparatuur al, ben alleen opzoek naar pc componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn pc hoeft niet super stil te zijn maar wel een beetje. Ik heb nu een stock koeler op mijn E6320 en Asus 8600 GTS. Als de stockkoelers van haswell op dit geluidsniveau zitten hoef ik geen aftermarket koeler.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 176,45 | € 176,45 |
| 1 | MSI H87M-P33 | € 77,45 | € 77,45 |
| 1 | Palit GeForce GTX 760 2GB Jetstream | € 234,40 | € 234,40 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,45 | € 30,45 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,80 | € 53,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 676,39 | |
Alvast bedankt voor alle reacties.