TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Er blijken zojuist nieuwe gamebundels aan de Steam database toegevoegd te zijn, zo even kijken welke dat zijn.
http://steamdb.info/searc...=summer+sale+indie+bundle
Toch een grote kans dat het dan pas de 11de begint
Waarom moet jij het nou weer voor mij verpestenPheace schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:15:
De KF summer event duurt tot de 23ste blijkbaar, maar de sale die ze hebben lopen loopt enkel van 4 tot 11 Juli.
Toch een grote kans dat het dan pas de 11de begint

I'm an Ironman!

http://steamdb.info/blog/19/Update 2: Dear "game journalists" this reddit post is 12 months old which means that it's not about this year's Summer Sale. Just thought I'd let you know. And with you I mean you Andrei Dobra. And a honorable mention to the Latin Times for shamelessly ripping off SoftPedia's wrong information and reposting it as their own.
[ Voor 73% gewijzigd door CapTVK op 04-07-2013 14:55 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Pheace schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:54:
Hah, misschien heb je gelijk, misschien niet. Persoonlijk zou het me verbazen als ze op een feestdag de sale gaan beginnen. Dan zou je toch verwachten dat ze juist thuis zouden zitten bij de familie

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
O god gaan we nu elke dag/week de boel hypen? Het komt vanzelf
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Je krijgt een mysterious trading card bij elke badge die gemaakt word op het moment dus dat lijkt me zeer waarschijnlijk inderdaadIceStorm schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:18:
Ik ben heel benieuwd naar de sale. En dan niet eens zo zeer om de game-aanbiedingen (ik heb al vrij veel games) maar ik vermoed dat ze er ook een actie bij doen mbt de trading cards/badges. Of iig, dat voelt logisch.
Is dat al zeker? Lijkt me wel wat vreemd, hoe zit het dan met de mensen die mee hebben gedaan aan de beta? Die hebben de meeste al.. Dan zou ik dus nu allemaal cards moeten gaan kopen.. om nog een badge te laten maken..Pheace schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:38:
[...]
Je krijgt een mysterious trading card bij elke badge die gemaakt word op het moment dus dat lijkt me zeer waarschijnlijk inderdaad
Ze kunnen het beter doen met elke aangeschafde game krijg je iets...
Ik heb een aardig lijstje staan met spellen wat ik graag wil aanschaffen
[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 05-07-2013 12:55 ]
I'm an Ironman!
Verder ben ik nu Left 4 Dead 2 aan het downloaden, aangezien het dit weekend gratis te spelen is. (en misschien dat ik het alsnog koop nu het voor 5 euro is)
En later nog Gunpoint en Monaco What's yours is mine (lijkt mij erg lachen in de multiplayer) kopen. Steam i.c.m. iDeal is een dodelijke combinatie
Waarom had ik ook weer Steam geinstalleerd?
[ Voor 9% gewijzigd door ninc op 05-07-2013 13:08 ]
Klopt, wat nog erger is. Steam icm Paypal die weer gekoppeld is aan je rekening. Wachtwoorden invoeren en klaarninc schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:06:
Steam i.c.m. iDeal is een dodelijke combinatieEens kijken wat de Steam Summer Sale zal bieden, heb wel zin in wat nieuwe games om af te wisselen.
I'm an Ironman!
Om je backlog aan games nog groter te maken
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Ah zonde... Die game was op 19 juni voor € 3.75 ipv € 14.99 te krijgen op Steam.ninc schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:06:
Heb mijzelf getrakteerd op Hotline Miami en Mark of the Ninja, had geen zin meer om te wachten op de summer sale om te beginnen.
Verder ben ik nu Left 4 Dead 2 aan het downloaden, aangezien het dit weekend gratis te spelen is. (en misschien dat ik het alsnog koop nu het voor 5 euro is)
En later nog Gunpoint en Monaco What's yours is mine (lijkt mij erg lachen in de multiplayer) kopen. Steam i.c.m. iDeal is een dodelijke combinatieEens kijken wat de Steam Summer Sale zal bieden, heb wel zin in wat nieuwe games om af te wisselen.
Nog niet geinstalleerd maar dat gebeurt snel!
Hotline Miami en Gunpoint wil ik ook graag maar ik wacht liever op sales.
Ach, als ik al mijn games die ik heb wil gaan uitspelen, ben ik nog wel 10 jaar bezig.. Maar sommige games die ik heb, koop ik in eerste instantie soms niet eens op te gaan spelen. Maar meer het idee van 'zo, dat spel heb ik ook'. Om er vervolgens nooit weer naar te kijkenIryl schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:21:
[...]
Om je backlog aan games nog groter te makenDat gebeurt bij mij iig altijd

I'm an Ironman!
Schepje er bovenop. Lastpass. Wachtwoord wordt automatisch ingevuld. Twee keer op bevestigen klikken en klaarMadstorm schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:19:
[...]
Klopt, wat nog erger is. Steam icm Paypal die weer gekoppeld is aan je rekening. Wachtwoorden invoeren en klaar
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Spellen uitspelen? dat is zóóó 1998Iryl schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:21:
[...]
Om je backlog aan games nog groter te makenDat gebeurt bij mij iig altijd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is al een paar dagen gaande dus helaas ja, want ik had ook al aardig wat badges. Wel net level 50 gehaald sinds het een extra bonus was om er een paar te craften ^^Madstorm schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:47:
[...]
Is dat al zeker? Lijkt me wel wat vreemd, hoe zit het dan met de mensen die mee hebben gedaan aan de beta? Die hebben de meeste al.. Dan zou ik dus nu allemaal cards moeten gaan kopen.. om nog een badge te laten maken..
Holy ****, level 50Pheace schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:04:
[...]
Het is al een paar dagen gaande dus helaas ja, want ik had ook al aardig wat badges. Wel net level 50 gehaald sinds het een extra bonus was om er een paar te craften ^^
Ok, zover ben ik dan net weer niet, ben level 14 volgens mij
Ik heb nog aardig wat badges te gaan, maar kost me allemaal geld..
I'm an Ironman!
Lol. Heb inmiddels een aardige backlog op Steam en daar zitten geen verkeerde spellen bij. Maar sinds ik begin dit jaar de adnd anthology heb gekocht om BG trilogy te installeren, speel ik voornamelijk nog Baldur's Gate 1&2 (1998)... Wel gekoppeld aan Steam om te laten zien dat de enhanced edition het geld niet waard is.
Bezig met laatste chapter BG2, en dan tob. Dan te bedenken dat ik dit spel al zeker 10x heb uitgespeeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Flozem op 05-07-2013 23:26 ]
dit is ook al leuk terwijl we wachten
30uur wel maar
(zelf eentje gekocht - X-com voor 12€)
Geen nieuwe weekly deals van Steam.
[ Voor 19% gewijzigd door Lee245 op 08-07-2013 19:52 ]
Die lopen altijd tot donderdag avond, dus kan nog net voor de 'sale'Lizard schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:01:
Nu net nog wel een midweek madness aanbieding?
[ Voor 20% gewijzigd door Lee245 op 09-07-2013 19:20 ]

11 Juli dus. Dat hadden we ondertussen ook wel al door maar bevestiging is toch altijd fijnTranslation provided by xPaw - "Hello, %username%" "Steam summer sale from 11th to 22th July - discounts on games up to 75% every day!" "Add money to steam wallet, via Yandex.Money and you will get promo-code in skype for 1,5 euros to tell your gamer-friends"
JeujPheace schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:44:
11 Juli dus.
Nog steeds CO-auteurs voor helpen actueel houden TS gezocht!
(want dat wordt weer gekkenhuis
Zal morgen de TS battle-ready maken
Ik kan helaas ook niet echt helpen, al zou ik wel willen. Mede omdat ik op werk niet op gamesites kan komen, dus tis voor mij lastig om de informatie aan te passen.eL_Jay schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:22:
[...]
Jeuj![]()
Nog steeds CO-auteurs voor helpen actueel houden TS gezocht!
(want dat wordt weer gekkenhuisen een vergelijkbare kwaliteit als vorige topics is natuurlijk wel de bedoeling
)
Zal morgen de TS battle-ready maken
Collega vroeg net waarom ik \o/ "YESS!" deed
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja aanbod eindigt over 30uur pas.Vrijdag schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:49:
Ik kan vanavond toch nog wel HL ep 1 en 2 kopen? Ik ben aan het werk tot 20.30 en ben zo ongeveer 21.00 thuis. Qua tijdsverschil red ik het dan toch net?
Collega vroeg net waarom ik \o/ "YESS!" deed
En ook nog eens goede kans dat Half Life tijdens de Summer sale on sale is, dus niks om je druk om te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 10-07-2013 12:58 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb nog nooit Half Life 2 gespeeldsuperwashandje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:05:
je gaat toch niet vertellen dat je episode 1 en 2 nog niet gespeeld hebt?
Mogen we onze wishlishtjes dumpen (onderbouwd) neerzetten? Kunnen we de deals in de gaten houden voor elkaar (of is dat geen logica?
Ik had toen het uitkwam de CE van HL2 gekocht maar nadat ik dat had uitgespeeld ben ik mijn interesse verloren. Tot nu toe vond ik het nog niet waard om de episodes aan te schaffen maar nu is dus een goed moment daarvoorsuperwashandje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:05:
je gaat toch niet vertellen dat je episode 1 en 2 nog niet gespeeld hebt?
Ik ben trouwens ook zoiemand die spellen vaak maar tot 2/3 speelt en ze dan laat verstoffen

Maak een wishlist op steam, dan krijg je vanzelf mailtjes wanneer ze in de aanbieding zijn?JerX schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:20:
[...]
Ik heb nog nooit Half Life 2 gespeeldGame trekt mij totaal niet >< Anyway, offtopiczz.
Mogen we onze wishlishtjes dumpen (onderbouwd) neerzetten? Kunnen we de deals in de gaten houden voor elkaar (of is dat geen logica?).
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Oww die heb ik ook wel, werkt dat dan tijdens de sale?.. Aangezien zo beetje alles in de aanbieding isChester schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:21:
[...]
Maak een wishlist op steam, dan krijg je vanzelf mailtjes wanneer ze in de aanbieding zijn?
Dat werkt, als het goed isJerX schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:22:
[...]
Oww die heb ik ook wel, werkt dat dan tijdens de sale?.. Aangezien zo beetje alles in de aanbieding is
Steam/XBL: Avioto
Die game komt donderdag officieel uit op Steam en ze hadden al aangekondigd dat die game op de eerste dag met extra korting zou uitkomen.
http://twotribes.com/mess...ri-2-steam-launch-details
[ Voor 3% gewijzigd door avec_style op 10-07-2013 15:52 ]
19:00 volgens mijUntamedNL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:51:
Begint die sale dan vannacht om 00:00 of morgen om 19:00(zelfde tijd als nieuwe daily deal)?
Hierdoor kan/ga ik de TS niet updaten.
Wellicht kunnen de co-auteurs het met zijn twee-en af, maar mogelijk dus geen up2date TS gedurende deze sale
Excuses voor het ongemak.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dit jaar zal ik zeker geen 100+ euro uitgeven aangezien ik eigenlijk maar op twee games zit te azen(Tomb Raider, Bioshock Infinite). Kom maar op met die 75% kortingen
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Spannend!
En dan toch weer 80 euro uitgeven aan klein grut. Ik doe het ook elk jaar!Melkaz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:40:
Ben benieuwd! Vorig jaar voor zo'n 100/150 euro aan games gekocht waarvan de helft nog niet eens aangeraakt is. Mede omdat ik dankzij WoW Mist of Pandaria weer elke avond ben gaan raiden. Gelukkig is vorige maand de raid groep uit elkaar gevallen en heb ik weer tijd voor mn Steam library.
Dit jaar zal ik zeker geen 100+ euro uitgeven aangezien ik eigenlijk maar op twee games zit te azen(Tomb Raider, Bioshock Infinite). Kom maar op met die 75% kortingen. Tot 7 uur!
Denk niet dat die twee games op 75% komen, waarschijnlijk 33% of heel misschien 50%.Melkaz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:40:
Ben benieuwd! Vorig jaar voor zo'n 100/150 euro aan games gekocht waarvan de helft nog niet eens aangeraakt is. Mede omdat ik dankzij WoW Mist of Pandaria weer elke avond ben gaan raiden. Gelukkig is vorige maand de raid groep uit elkaar gevallen en heb ik weer tijd voor mn Steam library.
Dit jaar zal ik zeker geen 100+ euro uitgeven aangezien ik eigenlijk maar op twee games zit te azen(Tomb Raider, Bioshock Infinite). Kom maar op met die 75% kortingen. Tot 7 uur!
Die kun je vrij goedkoop krijgen omdat ze als vouchers bij dure videokaarten zitten. Kijk bijvoorbeeld eens rond op Vraag en AanbodMelkaz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:40:
http://tweakers.net/produ...raider-%282013%29/aanbod/
http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=bioshock+infinite
I see red pixels.
Vandaag onsale: Alice: Madness Returns
De koopgrage gekkigheid is terug..
*Verstop mijn creditcard, verbrand mijn modem en keten me aan de cv!

Thanks voor de tip, zitten mooie prijsjes bijwwwhizz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:32:
[...]
Die kun je vrij goedkoop krijgen omdat ze als vouchers bij dure videokaarten zitten. Kijk bijvoorbeeld eens rond op Vraag en Aanbod
http://tweakers.net/produ...raider-%282013%29/aanbod/
http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=bioshock+infinite
Of denk gewoon 10 seconden na.Druss schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:09:
*Verstop mijn creditcard, verbrand mijn modem en keten me aan de cv!*
Alhoewel ik het anders zie. Liever 200 euro en 100 spellen gemiddeld erbij, dan 200 euro en 4 spellen @ release. De tijd dat ik het nieuwste van het nieuwste moet hebben is er toch niet meer. Liever meer voor minder geld ^^
Als de game die je wilt een Daily Deal en/of Flash Deal is, koop hem dan.
Als het dat niet is, wacht dan tot het einde van de sale want aardige kans dat de game die je wilt anders later als Daily/Flash terug komt voor nog minder geld
Uitzonderingen zijn games die al 75%+ zijn, dan is het zeldzaam dat ze voor nog minder on sale gaan.
Dat is aangenomen dat ze niet iets anders doen dit jaar uiteraard.
Ik heb er zin in!
75% games zullen bijvoorbeeld nooit 90% worden in dezelfde sale, maar als een game in de kerst sale 90% was kan je erop rekenen dat het nu ook weer kan gebeuren.
PS: Benieuwd wat dit jaar weer buggy wordt, afgelopen kerst 95% (of was het 90%) korting op Sleeping Dogs en alle DLC voor een aantal uur. Nadat het gefixed was mocht iedereen de game houden.
Ik heb al 3 jaar geen game meer at release gekocht, met als enigste uitzondering Battlefield 3.Tarkin schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:20:
Ik doe het anders, voor elke sale heb ik 50 euro. Zo koop ik niet te weinig en ook niet te veel. Maar ondertussen ook al een sale of 4 gedaan.
Alhoewel ik het anders zie. Liever 200 euro en 100 spellen gemiddeld erbij, dan 200 euro en 4 spellen @ release. De tijd dat ik het nieuwste van het nieuwste moet hebben is er toch niet meer. Liever meer voor minder geld ^^
Zelf snap ik ook niet waarom je als PC-gamer niet beter even wacht. Voor MP games kan ik het nog begrijpen, omdat daar de kans altijd bestaat dat de MP dood is tegen dat je de game haalt.
Zo heb ik Crysis 2 indertijd veel later gekocht, maar was de MP al ver dood. Crysis 3 moet ik nog steeds halen maar heb al gelezen dat daar hetzelfde verhaal is.
Maar voor SP games als Fallout NV, Bioshock Infinite, Deus Ex Human Revolution houdt niets je tegen om te wachten op kortingen. Ik heb zelfs nog steeds niet Skyrim gekocht.

Daarnaast haal je er ook voordeel uit: de game is volledig gepatched (+ als er modsupport is kan je direct met topmods beginnen)
De enigste reden die ik kan bedenken dat je alles @ release koopt, is dat je gewoon niets anders te spelen hebt. Maar als je wat in de Top Sales lijst op Steam, etc kijkt kom je snel goedkope toppers tegen waarmee je lang zoet bent.
En betreffende het geld dat ieder klaarhoudt voor de Sale: ik hou nooit vast aan een budget, maar ik zorg dat ik weet wat ik exact wil. Kheb al genoeg tijd gestoken in research (reviews, Youtube) en een wishlist opgebouwd, dat ik nooit opeens een niet-gekende game ontdek die ik impulsief toch koop.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 11-07-2013 13:09 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
KUnnen ze niet ongeveer dezelfde layout hebben in die app? Zoals de desktopversie zou wel leuk zijn
Ik koop spellen die ik echt wil meestal binnen een week na release, dan zijn ze ook wel voor €15-25 te krijgen bij key-boeren. Of eigenlijk ben ik lui en laf en koop ik enkel bij Kinguin.
Misschien dat ik de Skyrim expo's nog wel zou willen, of de Dishonored exp, maar dat was het dan ook wel weer? Indie titels voor een euro of 3 misschien, maar hoeveel indies heb ik nog eigenlijk die ik niet heb uitgespeeld? Voor mij leek 2012 / 2013 wel het hele jaar steam sale, die €5 die ik teveel betaal is eigenlijk geen punt, dat is vaak de prijs voor geen-spoilers / nog levende multiplayer...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Skyrim komt 100% zeker in de aanbieding. Is al een paar keer in de aanbieding geweest en is typisch een game die mensen nog wel massaal willen kopen voor mijn gevoel. Kan me iig niet voorstellen dat hij niet in de aanbieding komt. Percentage vind ik lastig te schatten, ik denk dat de legendary edition pas met kerst op 75% korting uit gaat komen.XanderDrake schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:34:
Ik hoop dat normaliter dure games ook een beetje in de aanbieding gaan. Met name Skyrim (altijd nog willen hebben) en CoD:MW3 (MW2 gespeeld, dus was benieuwd naar verhaal van MW3) zijn erg duur voor hun leeftijd.
CoD is een serie die echt berucht staat om hun prijzen. Die zijn gewoon absurd hoog voor de leeftijd (of uberhaupt al bij de release). Ik ben het (voor mezelf) moreel verplicht om MW2 te kopen omdat het het laatste spel is dat ik illegaal gespeeld heb maar ik vertik het om er na al deze tijd de volle mep voor te betalen. Ik hoop van harte dat de CoD games eens een keer met 75% korting verkocht worden, maar ik heb er een hard hoofd in. Of eigenlijk, ik geloof er niks van
Verder, ik zie het wel. Ik heb genoeg gekocht de laatste tijd, misschien wat losse indie games of DLC. Ik heb hooguit wat games die ik al wel heb maar voor het gemak in Steam zou willen. Maar daar moet de prijs naar zijn.
Ik hoop echt dat de legendary edition in de aanbieding gaat, dus met alle DLC erbij.IceStorm schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:46:
[...]
Skyrim komt 100% zeker in de aanbieding. Is al een paar keer in de aanbieding geweest en is typisch een game die mensen nog wel massaal willen kopen voor mijn gevoel. Kan me iig niet voorstellen dat hij niet in de aanbieding komt. Percentage vind ik lastig te schatten, ik denk dat de legendary edition pas met kerst op 75% korting uit gaat komen.
CoD is een serie die echt berucht staat om hun prijzen. Die zijn gewoon absurd hoog voor de leeftijd (of uberhaupt al bij de release). Ik ben het (voor mezelf) moreel verplicht om MW2 te kopen omdat het het laatste spel is dat ik illegaal gespeeld heb maar ik vertik het om er na al deze tijd de volle mep voor te betalen. Ik hoop van harte dat de CoD games eens een keer met 75% korting verkocht worden, maar ik heb er een hard hoofd in. Of eigenlijk, ik geloof er niks van
Verder, ik zie het wel. Ik heb genoeg gekocht de laatste tijd, misschien wat losse indie games of DLC. Ik heb hooguit wat games die ik al wel heb maar voor het gemak in Steam zou willen. Maar daar moet de prijs naar zijn.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
magica met een xbox controler? nog niet eerder geprobeerd, zit te denken hoe je dat wil gaan doen.Exar schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:08:
Hopen dat Magicka complete in de 75% gaat, lijkt me een hilarisch local co-op spel op de bank met 4 xbox controllers.
sk1nny666 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:23:
[...]
magica met een xbox controler? nog niet eerder geprobeerd, zit te denken hoe je dat wil gaan doen.
Heb de demo gespeeld en dat ging prima hoor met xbox controllers, je moet dan voor elementen het rechter stickje gebruiken (bv water is eerst rechts en dan naar boven, vuur is eerst rechts en dan naar beneden).
Wat wilde je dan doen voor co-op op de bank, 4 draadloze toetsenborden op schoot? :

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik hoop in ieder geval dat de Skyrim DLC's ook in de aanbieding gaan. Skyrim zelf heb ik al en Hearthfire heb ik een keer moeten halen voor een bepaalde mod (geen idee meer welke though). Een aantal andere titels die ik wel overweeg te halen zijn dan Metro: LL en, ondanks de matige beoordelingen, GRID 2. Verder geen andere wensen, laat me wel verrassenIceStorm schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:46:
[...]
Skyrim komt 100% zeker in de aanbieding. Is al een paar keer in de aanbieding geweest en is typisch een game die mensen nog wel massaal willen kopen voor mijn gevoel. Kan me iig niet voorstellen dat hij niet in de aanbieding komt. Percentage vind ik lastig te schatten, ik denk dat de legendary edition pas met kerst op 75% korting uit gaat komen.
Dus ga er wel van uit

Magicka (complete) was een kleine 2 weken geleden nog in de aanbieding.. Zal ongetwijfeld wel terug komen in de sale neem ik aan.Exar schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:08:
Hopen dat Magicka complete in de 75% gaat, lijkt me een hilarisch local co-op spel op de bank met 4 xbox controllers.
I'm an Ironman!
Wat waren toen de prijzen dan?R0y. schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:16:
Vorige sale was skyrim+ DLC's in de aanbieding. Toen heb ik ze allemaal aangeschaft (behalve die laatste, die was nog niet uit).
Dus ga er wel van uit
Gok -75% van de steamprijs.
Hoop zelf op de legendary met 66 of 75% korting.
Zou dan gelijk mijn eerste steamtitel van 10 euries of meer zijn op +100 games (heb ooit een tientje betaalt voor GTA complete en Half-life anthology, maar nooit voor 1 game.)
Dat Fortix 2 één week 50% korting heeft, wil niet zeggen dat de hele sale maar één week is.eggman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:40:
http://kotaku.com/steam-s...-says-indie-dev-744179447
Eén week maar? Lijkt me sterk...
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.