Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wallpapers bij wisselende multi-monitor setup

Pagina: 1
Acties:

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58
Sinds een tijdje wissel ik bijna dagelijks tussen een aantal verschillende setups met mijn laptop. Namelijk de volgende:

Afbeeldingslocatie: http://files.johannesvanginkel.nl/schermenorg.png

Nu pakt windows 7 dit gewoon netjes op. Als ik een ander scherm aansluit wisselt hij netjes naar de bijbehorende setup, inclusief de correcte instellingen voor boven/onder of links/rechts en welk scherm dan het primaire scherm is.

Nu heb ik een wallpaper in 3 verschillende resoluties. Voor elk scherm één. Mijn vraag is: is het mogelijk om deze ook automatisch te laten wisselen? Bestaat er een tooltje dat de goede wallpaper voor de corresponderende resolutie pakt?

Ik kan wel per setup bijvoorbeeld een profiel maken in ultramon, maar ik heb geen zin om dat dan elke keer als ik weer naar een andere monitor-setup wissel weer handmatig in te stellen. Kan dit vanzelf?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Kan je niet op een wat makkelijkere manier switchen tussen de profielen in ultramon? Hetzij via ultramon zelf, het zei via een shortcut die je via een ander programma maakt?

Desktop | Server | Laptop

• Bio
Dat zou wellicht kunnen, maar dan moet ik het nog steeds handmatig doen. Ik hoop een oplossing te vinden waar dat niet meer bij nodig is...

• Bio
Niet mogelijk zeker hé?

• Hero of Time
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke videokaart heb je? Ik weet namelijk dat je met nVidia's nView desktop profielen kan maken met wallpapers per monitor. Hopelijk is die functie nog steeds beschikbaar, het is al eventjes geleden dat ik 't gezien heb namelijk, vooral ook omdat ik zelf geen Windows meer gebruik (privé iig, zakelijk is 't een ATi laptop).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Bio
Goede tip, maar ik heb helaas een ATi videokaart. Daarnaast met een erg verouderde driver, omdat nieuwe drivers mijn kaart niet meer ondersteunen...
Pagina: 1