Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Hallo,

Ik heb een via LAN aangesloten HP Officejet Pro 8500 (A910G) en deze printte de laatste tijd regelmatig vreemde tekens i.p.v. de tekst die uitgeprint hoorde te worden. Aangezien ik dacht dat de drivers misschien niet helemaal lekker waren, heb ik geprobeerd om de drivers te deinstalleren via het deinstallatieprogramma wat bij de printer zat. Dit is min of meer gelukt, aangezien ik nu helemaal niet meer kan printen via deze printer. Bij configuratiescherm--> software blijft de software er alleen bij staan, en het nogmaals proberen werkt ook niet.
Ik hoopte dat ik met de nieuwe drivers+software de oude wellicht kon overschrijven, maar ook dit werkt niet.
De eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik foutmelding "Fout 3: poortmonitorbestanden kunnen niet worden gekopieerd", Als ik het nu probeer krijg ik alleen nog maar de melding "installatiefout".

Ik heb gegoogled op poortmonitoren en op deze foutmelding, maar ik kan niks relevants vinden. Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb uiteindelijk maar een systeemherstel gedaan en dit werkte. Evengoed vond ik het een vreemde fout.
Topic mag dicht/weg.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan