Hallo allemaal,
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een laptop. Ik heb nu een jaar van de opleiding ICT Beheerder niv4 achter de rug en we werken daar veel met virtual machines in VMware 9, helaas draaid mijn HP Pavilion dv7 dit niet altijd goed. De laatste tijd ben ik vaak gecrash met mijn laptop, ook tijdens PTA's ging het mis. Nu heeft mijn leraar mij ook al aanbevolen een nieuwe laptop aan te schaffen maar ik weet niet precies welk merk of welke specificaties goed zijn voor het draaien van VMware machines.
Mijn vraag is dus een laptop die voldoet aan:
- Draaien van VMware machines (3-4 tegelijk)
- min 8-16GB geheugen
- Goede processor (denk i7 3,6 Ghz)
- min 500GB opslag max 1TB
Verder zijn optitionelen dingen:
- Full HD (1920x1080)
- Liefst ook niet van aluminium
- 17,3 / 15,6 inch
Ik waardeer het zeer als jullie mij zouden willen helpen hiermee omdat ik zelf weinig ervaring heb met goede laptops voor VMware op te draaien.
Met vriendelijke groet,
Stefan de Beijer
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een laptop. Ik heb nu een jaar van de opleiding ICT Beheerder niv4 achter de rug en we werken daar veel met virtual machines in VMware 9, helaas draaid mijn HP Pavilion dv7 dit niet altijd goed. De laatste tijd ben ik vaak gecrash met mijn laptop, ook tijdens PTA's ging het mis. Nu heeft mijn leraar mij ook al aanbevolen een nieuwe laptop aan te schaffen maar ik weet niet precies welk merk of welke specificaties goed zijn voor het draaien van VMware machines.
Mijn vraag is dus een laptop die voldoet aan:
- Draaien van VMware machines (3-4 tegelijk)
- min 8-16GB geheugen
- Goede processor (denk i7 3,6 Ghz)
- min 500GB opslag max 1TB
Verder zijn optitionelen dingen:
- Full HD (1920x1080)
- Liefst ook niet van aluminium
- 17,3 / 15,6 inch
Ik waardeer het zeer als jullie mij zouden willen helpen hiermee omdat ik zelf weinig ervaring heb met goede laptops voor VMware op te draaien.
Met vriendelijke groet,
Stefan de Beijer