Beste tweakers ,
De tijd is zover , galaxis moet zijn machine vervangen voor HD bewerking. Het is niet enkel HD bewerking maar ook worden er websites op gemaakt en af en toe een spelletje gespeeld.
Spelletjes worden niet vaak gespeeld , maar als ik het speel moet het met alle pracht en praal.
De software die regelmatig word :
-Sony vegas Pro.
- Adobe after effects
- Xara webstudio
-Adobe illustrator
Wat ik tot nu toe zelf in elkaar heb gesleuteld :
Wat betreft qua prijs , veel gekker als dit moet het niet worden. Er zit enkel een SSD in , een HDD is niet nodig , mijn opslag staat allemaal centraal. Een optical drive is ook niet van belang , windows installeren doen we via usb stick.
Wat betreft qua merken , ik vind eigenlijk alles prima , geen specifieke voorkeur of liefde. De behuizing is uitgezocht door de vrouw ( don't ask ) daar valt geen compromis over te sluiten haha.
Nog even wat betreft de processor , dit is een K versie , af en toe eens een overklokje om wat te hobbyen vind ik wel leuk.
Een 24" Full HD monitor is aanwezig
Iemand nog andere ideeën ? Of betere ideeën ?
De tijd is zover , galaxis moet zijn machine vervangen voor HD bewerking. Het is niet enkel HD bewerking maar ook worden er websites op gemaakt en af en toe een spelletje gespeeld.
Spelletjes worden niet vaak gespeeld , maar als ik het speel moet het met alle pracht en praal.
De software die regelmatig word :
-Sony vegas Pro.
- Adobe after effects
- Xara webstudio
-Adobe illustrator
Wat ik tot nu toe zelf in elkaar heb gesleuteld :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 302,90 | € 302,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 139,- | € 139,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Twin Frozr Gaming | € 240,95 | € 240,95 |
| 1 | Cooler Master CM Storm Stryker | € 135,80 | € 135,80 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 35,50 | € 35,50 |
| 2 | Kingston HyperX KHX16C9B1RK2/8X | € 54,06 | € 108,12 |
| 1 | Corsair CX750M | € 80,99 | € 80,99 |
| 1 | Samsung 840 series 250GB | € 138,70 | € 138,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.181,96 | |
Wat betreft qua prijs , veel gekker als dit moet het niet worden. Er zit enkel een SSD in , een HDD is niet nodig , mijn opslag staat allemaal centraal. Een optical drive is ook niet van belang , windows installeren doen we via usb stick.
Wat betreft qua merken , ik vind eigenlijk alles prima , geen specifieke voorkeur of liefde. De behuizing is uitgezocht door de vrouw ( don't ask ) daar valt geen compromis over te sluiten haha.
Nog even wat betreft de processor , dit is een K versie , af en toe eens een overklokje om wat te hobbyen vind ik wel leuk.
Een 24" Full HD monitor is aanwezig
Iemand nog andere ideeën ? Of betere ideeën ?