PS3 doet niets meer, helemaal dood.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen spanning meer op de PS3 Slim 320 Gb ander netsnoer werkt ook niet. De PS3 is 22 mnd oud,
Sony gebeld die zegt via ons heb je 1 jaar garantie dat betekend 124 euro betalen voor een omruiler of via
de winkel misschien dan 2 jaar garantie dan heb ik nog 2 mnd. Helaas de winkel in Heemskerk Musicstore
bestaat niet meer. Hoogst waarschijnlijk de voeding defect, zou dit eventueel zelf te repareren zijn.
Bedankt namens mijn zoon.

Topic behoort in het SPV gedeelte.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 27-06-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50
Het ziet er simpel genoeg uit: http://www.ifixit.com/Gui...+Slim+Power+Supply/3225/1

Dan alleen nog even ergens een nieuwe voeding scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Ik zou eerst eens kijken naar je optie om de importeur de garantie af te laten handelen. Kijk ook even in het Shopping forum voor beter advies qua rechten en plichten. Je hebt namelijk in beginsel recht op een deugdelijk product voor een normale levensduur, en dat was voor zover mij bekend minimaal 2 jaar...
Het kan dus best eens zijn dat de opmerking "je hebt bij ons maar één jaar garantie" gewoon niet klopt ;)

Anders zou ik overwegen de PS3 weg te gooien, de spellen te verpatsen, en na de zomer de jongen een PS4 te geven. Voor je nou 125 euro uitgeeft aan iets wat over een paar maanden helemaal verouderd is...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 399 op 27-06-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Niet online
Anoniem: 399 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:46:
Ik zou eerst eens kijken naar je optie om de importeur de garantie af te laten handelen. Kijk ook even in het Shopping forum voor beter advies qua rechten en plichten. Je hebt namelijk in beginsel recht op een deugdelijk product voor een normale levensduur, en dat was voor zover mij bekend minimaal 2 jaar...
Het kan dus best eens zijn dat de opmerking "je hebt bij ons maar één jaar garantie" gewoon niet klopt ;)

Anders zou ik overwegen de PS3 weg te gooien, de spellen te verpatsen, en na de zomer de jongen een PS4 te geven. Voor je nou 125 euro uitgeeft aan iets wat over een paar maanden helemaal verouderd is...
Klopt dan wacht ik op de PS4 volgens http://www.sony.nl/article/sony-garantie heb ik 2 jaar garantie.
Wat ik van Sony begrijp, rechtstreeks opsturen naar de servicedienst is 1 jaar dat is raar, en via de
winkel 2 jaar. Morgen eerst even langs Musicstore Wormerveer of zij mij kunnen helpen.
En anders de optie van Slurpgeit voeding kost ca 40 euro zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
PS3 geeft zwart beeld
PS3 doet helemaal niets meer

Gaan we nu voor elk euvel aparte topics openen? Er is een algemeen PS3 topic waarin je dit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:58:
PS3 geeft zwart beeld
PS3 doet helemaal niets meer

Gaan we nu voor elk euvel aparte topics openen? Er is een algemeen PS3 topic waarin je dit kan zetten.
Sorry, was zeker niet mijn bedoeling. :'(
Pagina: 1