Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Topicstarter
He allemaal,

Mijn iPhone 5 is net voor de tweede keer in de 9 maanden dat ik hem heb stuk gegaan. Het probleem zit hem bij de connector; de kabel werkt nog maar 1 kant op (1 bepaalde kant omhoog dus). Het probleem is op het moment erger dan de vorige keer, aangezien ik nu de aansluiting omhoog moet duwen en dan de kabel om mijn telefoon moet binden om hem strak te houden.

Aangezien dit de tweede keer is denk ik dat het komt door iets dat ik doe, ik zou alleen niet weten wat. Als de telefoon in de lader zit dan ligt hij altijd plat, ik doe er naar mijn idee niks raars mee.

Heef tiemand nog ideeen hoe dit zou kunnen komen en ik dit in de toekomst kan voorkomen?

Thanks!

edit:
Het is trouwens niet mijn kabel. Ik heb er twee en heb ze beide ook op andere iPhones geprobeerd, waar ze geen probleem hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Joran op 27-06-2013 09:28 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook maar dat komt omdat ik af en toe een 'fake lighting kabeltje gebruik. Met de orginele heb ik daar geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 23:07

ChillPascal

In the end...

Ik heb dit probleem ook gehad, het ging van kwaad naar erger waarna ik Hi heb gebeld.
De volgende dag stond er iemand voor de deur met een nieuwe iPhone 5.

Zelf weet ik ook niet waar het probleem vandaan komt. Heb er vooralsnog geen problemen met het nieuwe toestel. Wellicht dat het inderdaad komt doordat ik (we) soms een fake lightning kabeltje gebruik(en). Wanneer ik m'n originele kabel weer gebruikte deed die trouwens nog steeds slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:51
En hier ook iemand die er last van heeft. Ik ben vaak toch wel vijf minuten bezig om hem überhaupt op te kunnen laden, en dat met een officiële lightning-kabel. Toch maar even een afspraak maken bij de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er sinds kort ook last van... gewoon met orginele kabeltje.. binnenkort maar is langs apple store voordat mijn zielige 1 jarige garantie verloopt.

edit:
Heb de connector schoon gemaakt met het borsteltje van een tondeuse en daarna de stofzuiger erop gezet. Lijkt weer te werken als ik m'n kabeltje beweeg. Nog een ander vraagje, Sluit bij jullie de connector ook niet volledig aan op de iphone?

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/5631/ub4g.jpg

Edit:

Omdat ik nog niet tevreden was heb ik geprobeerd met de punt van een sateprikker heel voorzichtig geprobeerd stof eruit te halen. tot mijn grote verbazing kwam er heel veel uit. Dat verklaard waarschijnlijk ook waarom mijn lightning kabel er niet volledig in ging. (nu dus wel)

foto:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img839/674/1ew7.jpg

Misschien heeft de TS wat aan mijn bevindingen. 8)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Topicstarter
Ik was mijn topic even vergeten, sorry! Ik ben er met mijn iPhone naar de Apple store geweest, verwachtend dat ik weer een nieuwe zou krijgen. De man die me hielp zei dat dit vaker voorkwam en meestal door vuil in de connector. Hij nam hem even mee naar achteren, toen hij terug kwam zei hij dat er veel vuil in zat.

De iPhone werkt nu weer uitstekend, kabel beide kanten op etc. Volgende keer dat ik dit heb ga ik toch weer naar de Apple store (voor mij niet zo ver), ik ga niet zelf in die connector zitten poeren...

Bedankt voor jullie reacties!

Send me your gameboys

Pagina: 1