Toon posts:

Nieuwe Case.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi !
Ik ben op zoek naar een nieuwe case.
Ik heb momenteel een MS-Tech Raptor. Maar nu ik wil gaan beginnen met waterkoeling etc, Heb ik zin om het meteen goed te doen ipv deze crappy midtower case.

Ik zit alleen te twijfelen tussen de Cooler Master Haf X / CM Storm Trooper / Storm Stryker.
Ook heb ik nog wel een leuke case gezien van NZXT (Phantom)

Heeft iemand enige ervaringen met deze cases?
Ik denk dat persoonlijk de CM Storm trooper/Stryker de beste keus is.

Maar misschien hebben jullie andere ervaringen of meningen..

Peace

Verwijderd

Wat wil je precies inbouwen? Prefab waterkoeling (zoals die van Corsair etc.) passen in bijna elke kast! Geen ervaring met deze kasten maar de CM Storm Trooper ziet het zeer goed uit! Daar past zeker wel wat waterkoeling in. Welke eïssen / budget heb je? En heb je ervaring met het inbouwen van waterkoeling?

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-02 21:04
hier is een mooie review van de stryker reviews: De Storm Stryker-behuizing van Cooler Master getest en ook eentje van de haf reviews: Drie keer is scheepsrecht: de HAF X-behuizing plus nog eentje van de phantom reviews: NZXT Phantom: een spookachtige verschijning
zo moeilijk is dat toch niet? kijk eerst naar wat je wilt uitgeven, dan wat je precies wilt doen met de kast en als laatste eigenlijk welke je de mooiste vind als die aan de andere twee eisen voldoet

[ Voor 20% gewijzigd door marineII7 op 27-06-2013 07:40 ]