Barst in frontje 6210. Waar nieuwe te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37
Ik heb dus net een dikke vette barst boven het display in het frontje van m'n 6210 gekregen :( ;( (telefoon is twee weken oud :'( ). Het is gewoon in m'n jaszak gebeurd ... geen idee hoe. Ik heb het zwarte frontje. Weet iemand waar ik de nieuwe originele 6210-frontjes kan krijgen :? Dus geen namaak ... tenzij ze echt heel goed passen.

Of is er misschien iemand die z'n frontje heeft vervangen door zo'n gekleurd ding, en die z'n originele wil verkopen?

Valt dit misschien binnen de garantie? Op de hele telefoon zit namelijk nog niet één krasje of spoor van beschadiging. Alleen dus die ene dikke vette barst :( :'( (dan gooien we het dus op productie-fout).

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
nokia 6210 frontjes.
die zijn toch niet zo moeilijk te krijgen.
(volgens mij)
probeer maar bij gsm-shop die hebben meestal wel veel dingen of bij een belcompany

ik denk dat die niet zo heel moeilijk te krijgen zijn

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Wouter!
Wel originele frontjes ... geen namaak-frontjes hè !!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
check http://gsm.2dehands.nl ff

daar staat altijd wel wat bij :)

Audi A8 W12 6.0

• Wouter!
Nope ... niks te vinden. Ik heb al iemand gevonden die originele frontjes verkoopt. 60 piek kosten ze ... is er iemand die goedkoper is?

Verwijderd

Primafoon?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Teruggaan naar de winkel en melden dat er een barst inzit terwijl je niets bijzonders hebt gedaan? Ik zou so-wie-so ff gaan vragen bij die winkel of ze er iets aan kunnen doen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:21
60 piek voor een ORIGINEEL (zoals jij steeds zegt) is een normale prijs hoor

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ja zo overdreven duur is het ook weer niet

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Wouter!
Op woensdag 06 juni 2001 08:30 schreef pven het volgende:
Teruggaan naar de winkel en melden dat er een barst inzit terwijl je niets bijzonders hebt gedaan? Ik zou so-wie-so ff gaan vragen bij die winkel of ze er iets aan kunnen doen.
Heb ik gedaan:

"Meneer, het is gebeurd door invloeden van buitenaf ... dat valt niet binnen de garantie, maar we kunnen hem wel laten repareren ... dat kost ongeveer 150 piek".

Nou, dan maar mooi met m'n eigen Torx-schroevendraaiertje sleutelen ... alleen jammer dat de garantie dan vervalt.

• Wouter!
Op woensdag 06 juni 2001 09:46 schreef XTracer het volgende:
60 piek voor een ORIGINEEL (zoals jij steeds zegt) is een normale prijs hoor
Weet ik ... 60 piek viel me ook nog erg mee eigenlijk :), maar het kan zijn dat iemand nog een origineel frontje had liggen (omdat ie er zelf een namaak heeft opgeschroefd).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 11:50 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Heb ik gedaan:

"Meneer, het is gebeurd door invloeden van buitenaf ... dat valt niet binnen de garantie, maar we kunnen hem wel laten repareren ... dat kost ongeveer 150 piek".
Dat gezeur heb ik ook wel eens bij de Belcompany gehad. Ik heb toen heel subtiel opgemerkt dat ik ook best op koopavond terug wil komen (toen ik er was, was het geen koopavond en dus niet druk) maar dat ik dan niet af te schepen ben met zo'n k*t-antwoord. Prompt bood de verkoper zijn excuses aan en werd mijn probleem ter plekke opgelost. |:(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1