Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Moderatievenster voor reacties wegklikken

Pagina: 1
Acties:

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 11:15
Lieve devvers,

Vandaag zat ik even naar wat reacties te kijken en er viel mij iets op. De enige manier om een moderatievenster van een reactie weg te krijgen, is om daadwerkelijk op het kruisje te klikken. Toch vind ik het net wat fijner als ik snel verder wil scrollen of iets anders doen, dat ik gewoon ergens anders op de pagina kan klikken en dat het venstertje weggaat.

Dus mijn vraag, is dit een realistische gedachte of kost dit heel veel werk voor een klein puntje?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eens! De manier van Android (naast een 'venster' klikken om hem te dismissen) went snel :)

Dat gericht ergens op moeten klikken is zo web 2.0 :P

[ Voor 35% gewijzigd door Room42 op 26-06-2013 22:03 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er is bij de ontwikkeling van de moderatiepopup in T7 voor gekozen om in eerste instantie de behaviour van T6 aan te houden waar deze ook niet sloot bij een klik buiten de popup. We zouden in de praktijk gaan bekijken of dit al dan niet als storend zou worden ervaring. Mijns inziens is dit een inconsistentie met andere popups die we gebruiken en mag deze wel komen te vervallen, maar het is aan ons productteam om uiteindelijk die evaluatie te maken :)

Technisch gezien is dit aan onze kant simpelweg het aanpassen van 1 simpele optie :)

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 28-06-2013 00:32 ]

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Wat mij betreft mogen pop-ups gewoon sluiten met een klik erbuiten :)

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 11:15
Top. Hopen dat het bij de komende iteratie wordt toegevoegd/aangepast. :)