Beste Tweakers,
Mijn pc is nu ongeveer 1,5 jaar oud en heeft altijd trouwe dienst geleverd.
Tot ik vandaag rustig een video zat te kijken en opeens kreeg ik een zwart scherm, m'n boxen begonnen te zoemen en alle ventilatoren stopten behalve de psu.
Als ik hem opnieuw probeer op te starten gaan alleen de case lights, de psu en m'n hardeschijf aan maar verder gebeurt er niets.
Ik gok dat m'n moederbord overleden is maar ipv van nu impulsief allemaal nieuwe hardware aan te schaffen wilde ik om jullie mening vragen
De specs zijn (sorry, ik kreeg het niet voor elkaar om zo'n mooi tabel in te voegen)
Mobo: Asrock Fatal1ty P67 Proffesional (b3)
CPU: Intel core i5 2500
GPU: MSI NGTX570 Twin Frozr III Power edition/OC
PSU: Corsair Enthusiast TX750M
Geheugen: Corsair Vengeance 4x4gb 1600
HDD: Western Digital black 1tb
Heeft iemand enig idee van wat ik het beste kan doen.
Alvast bedankt
mvg MTStylez
Mijn pc is nu ongeveer 1,5 jaar oud en heeft altijd trouwe dienst geleverd.
Tot ik vandaag rustig een video zat te kijken en opeens kreeg ik een zwart scherm, m'n boxen begonnen te zoemen en alle ventilatoren stopten behalve de psu.
Als ik hem opnieuw probeer op te starten gaan alleen de case lights, de psu en m'n hardeschijf aan maar verder gebeurt er niets.
Ik gok dat m'n moederbord overleden is maar ipv van nu impulsief allemaal nieuwe hardware aan te schaffen wilde ik om jullie mening vragen
De specs zijn (sorry, ik kreeg het niet voor elkaar om zo'n mooi tabel in te voegen)
Mobo: Asrock Fatal1ty P67 Proffesional (b3)
CPU: Intel core i5 2500
GPU: MSI NGTX570 Twin Frozr III Power edition/OC
PSU: Corsair Enthusiast TX750M
Geheugen: Corsair Vengeance 4x4gb 1600
HDD: Western Digital black 1tb
Heeft iemand enig idee van wat ik het beste kan doen.
Alvast bedankt
mvg MTStylez