[PW] [Filter] 4g telefoons, tablets, laptops?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Naar aanleiding van: reviews: Hoe snel en zuinig is KPN's 4g-netwerk?

Kan er een /3 friendly filter komen om (op het KPN- en eventueel later ook Vodafone, etc. netwerk bruikbare) 4g telefoons, tablets en laptops uit te filteren in de Pricewatch...?

Mijn dank is groot.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Er is nu al een filter genaamd Mobiele netwerken 3G/4G waar je kan kiezen uit UMTS, HSPA, LTE etc, is dat wat je bedoelt? Of zocht je iets simpelers en zo ja, hoe zie jij het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens mij zoekt Fiber een filter voor 4G per provider omdat apparaten mogelijk niet alle frequenties ondersteunen, althans, zo lees ik het.

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 26-06-2013 21:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Topicstarter
Inderdaad. Volgens mij is het nu onmogelijk om, naar aanleiding van de KPN 4g review, de voor het KPN 4g netwerk geschikte toestellen uit te filteren.

Het eenvoudigst zou zijn om gewoon vinkjes te kunnen zetten voor opties als: 'Werkt op KPN 4g netwerk', etc.

En dan niet alleen bij smartphones, maar liefst ook bij tablets en laptops.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ah ik snap 'm. Er is een specificatie beschikbaar in de categorie mobiele telefoons genaamd "Frequentiebereik (mobiel)" waar dus de frequentie kan worden gekozen waarop toestellen werken. Alleen is het filter nooit aangezet, wat ik bij deze heb gedaan :) Het filter netwerkspecifiek maken zie ik niet zitten, ik denk dat mensen die ernaar zoeken, weten wat ze aan moeten vinken, is ook redelijk makkelijk op te zoeken.

Bij Tablets en laptops is deze specificatie niet beschikbaar, ik ga morgen kijken of dit op te lossen is. Ik kom erop terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Topicstarter
Dank! Niet helemaal wat ik zocht, maar waarschijnlijk wel een werkbaar compromis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.C. Munchkin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-08 21:12
Ben het met de topic starter eens.
Ik zou graag een filter zien in de Pricewatch waarbij je door een provider op te geven, direct kunt zien of een telefoon, tablet, dongle of laptop geschikt is voor het netwerk van een provider.
Het is sowieso voor een gemiddelde gebruiker moeilijk te achterhalen welke frequenties de providers gebruiken. Zeker als er op internet (maar ook bij providers zelf) zoveel tegenstrijdige informatie te vinden is.
Pagina: 1