Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom wel openElec maar geen XBian?

Pagina: 1
Acties:

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Hoi redactie,

Ik ben benieuwd waarom openElec standaard wel in de meuktracker verschijnt en XBian niet, hoewel dat project grotendeels Nederlands/Tweakers based is. Aan de submits ligt het niet, want die worden door meerdere mensen gedaan.

Ik ben niet de enige die het niet snapt:
DexterBelgium in 'reviews: De vele gezichten van XBMC'
Sepp14 in "[Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC"

[ Voor 6% gewijzigd door BartOtten op 26-06-2013 17:42 ]

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 18:44

hostler

Yeahhh dude!

Omdat er waarschijnlijk minder animo voor is. Maar je kan het natuurlijk altijd als meuktip insturen!

Als er genoeg meuktips komen zal het vast toegevoegd worden. Thanks voor de link trouwens, kende het project nog niet!

[ Voor 49% gewijzigd door hostler op 26-06-2013 18:47 ]

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Voor zover ik weet doen meerdere mensen dat. Maar gezien het feit dat ik bij 3 releases "Deze meuktip is al ingestuurd" te zien kreeg, zonder dat er een meukpost kwam...kan ik me indenken dat veel mensen het al opgegeven hebben.

Kip-Ei verhaal trouwens. Zonder meukposts minder Tweakers die het kennen, dus minder animo enz. Het is toch eigenlijk een schande dat een project wat deels op tweakersgrond geboren is en een behoorlijk stuk in de Raspberry Pitaart heeft, niet eens bekend is bij Tweakers zoals jijzelf al aangeeft ;)

[ Voor 23% gewijzigd door BartOtten op 27-06-2013 00:36 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:52
Significant verschil is volgens mij dat XBian voor de Raspberry Pi is en OpenElec voor veel meer platformen ;)

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:15
Aangezien XBian nu ook op de Cubox-I werkt is een (klein deel) van dit argument verdwenen :)

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer