Update 5
Heeft even geduurd, ben namelijk ook heel druk bezig geweest met mijn persoonlijke website, die is ook bijna af dus
Ik ga de heatsinks van het moederbord verven in natuurlijk de bijpassende kleuren. Ben al begonnen met het tapen ervan. Moeilijkste "taping" dat ik ooit gedaan heb haha. Volgens mij is het wel redelijk gelukt maar dat kunnen we natuurlijk pas echt goed zien als de verf erop gaat.
Hier even twee foto's!
En in de verf.
I/O shield wordt ook copper kleur.
We gaan uiteraard een cover maken voor het mobo om de blauwe kleuren zoveel mogelijk weg te werken. Ook boven op de CPU koeler komt een houten plaatje net zoals achter op de GPU maar die komt in de volgende update!
Hieronder de cover voor het mobo! Enjoy. En tips zijn altijd welkom! (Test versie)
Oh yes, hij staat nog lekker krom, komt goed
Je kunt de heatsinks hier al zien, ze worden copper met zwart. Dit heeft ook te maken met het kleurenschema voor de voeding. Ik wil ook wat zwart in de build hebben om zo meer contrast te geven. Anders is alles vanille met copper...
De heatsinks waren de eerste keer niet goed gelukt, dus nog een keer gedaan. Stukken beter nu!
More to come! Stay tuned!
Adios!