Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 13:45
Dag allemaal,
Ik heb vanuit een stickertje uit een plakboek een logotje gemaakt, maar ik krijg de randen niet goed scherp. Iemand die mij hiermee kan helpen of kan uitleggen hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Met je vraag zoals hij nu is kunnen we natuurlijk helemaal niets. Zonder uitleg over hoe je het geheel in elkaar gezet hebt en een voorbeeld van hoe het er nu uit ziet kunnen we niet veel meer dan suggereren dat je de Hardness van je Brush moet aanpassen.

Verder kun je natuurlijk uitstekend eens op internet naar Tutorials kijken, Google kan je honderden voorbeelden geven van bestaande tutorials die je haarfijn uitleggen hoe je met Photoshop om moet gaan.

Al zou ik wel eens kijken of Illustrator niet een betere keus is om je logo in te maken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:02
Spike_wolf schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:59:
Met je vraag zoals hij nu is kunnen we natuurlijk helemaal niets. Zonder uitleg over hoe je het geheel in elkaar gezet hebt en een voorbeeld van hoe het er nu uit ziet kunnen we niet veel meer dan suggereren dat je de Hardness van je Brush moet aanpassen.

Verder kun je natuurlijk uitstekend eens op internet naar Tutorials kijken, Google kan je honderden voorbeelden geven van bestaande tutorials die je haarfijn uitleggen hoe je met Photoshop om moet gaan.

Al zou ik wel eens kijken of Illustrator niet een betere keus is om je logo in te maken.
Exact, ik las logo en onscherp en dacht direct Illustrator.