• includes08
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-01 14:36
Is er een mogelijkheid dat ik mijn MOBO gpu en mijn GTX780 tegelijk aan kan hebben?

Mijn MOBO is MSI GD65 Gaming

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:16

Pykow

Angelo OTR

met virtuMVP kon ik dat wel voor elkaar krijgen met mijn asrock op windows 7 op windows 8 werkt het niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nee dat gaat lastig, alleen in laptops wil het goed werken. Maar waarom zou je het doen is mijn vraag?

Johann Sebastian Bach

• includes08
Zit met een probleempje ik wil 3 schermen waaronder 2 vga maar aangezien mijn tv op hdmi zit en een scherm op DVI-I en er nog n nutteloze DVI-D poort is kom ik niet ver

Verwijderd

Welke schermen wil je aansluiten? Je kan toch gewoon 4 schermen aansluiten op een GTX780? Dan wel 3 max. tegelijk actief.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 04:21:
Welke schermen wil je aansluiten? Je kan toch gewoon 4 schermen aansluiten op een GTX780? Dan wel 3 max. tegelijk actief.
Heeft de TS al aangegeven, 2 monitoren met vga en eentje op hdmi. De videokaart beschikt maar over 1x DVI-I ... de TS zal dus zonder converter geen 2e vga aansluiting kunnen realiseren.

Er kan misschien gezegd kunnen worden dat de TS toe is aan nieuwe monitoren, de GTX780 is een beest en als je monitoren allebei alleen over vga beschikken dan kunnen het geen recente modellen zijn... daarmee bedoel ik te zeggen dat het niet (meer) de beste monitoren kunnen zijn als in verlopen kleuren, trage reactietijden en lage resoluties. Een GTX780 zou nogal overkill zijn op bijvoorbeeld 2x 1024x768...

Verwijderd

de TS zal dus zonder converter geen 2e vga aansluiting kunnen realiseren.
Ah dat maakt het duidelijker (a-hum) Die converters worden nog steeds met de kaart mee geleverd volgens mij!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 16:54

Fordox

00101010

heeft geen nut als het een single link DVI is.dat probleem ahd ik ook al eens.
je hebt wel converters van DP naar VGA, die werken wel goed.

[ Voor 50% gewijzigd door Fordox op 27-06-2013 09:38 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 05:48:
[...]
Ah dat maakt het duidelijker (a-hum) Die converters worden nog steeds met de kaart mee geleverd volgens mij!
Ehh nee, die worden niet meegeleverd... dat is een adapter en die doet verder niets met het signaal. Je moet echt een converter hebben die het signaal van digitaal naar analoog omzet.
heeft geen nut als het een single link DVI is.dat probleem ahd ik ook al eens.
je hebt wel converters van DP naar VGA, die werken wel goed.
Wat heeft geen nut en hoezo heeft dat geen nut? En tegen welke problemen liep je dan aan?

Zonder lullig te willen doen, maar zoals je het neerzet is het een nonsense opmerking.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-02 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 04:21:
Welke schermen wil je aansluiten? Je kan toch gewoon 4 schermen aansluiten op een GTX780? Dan wel 3 alle 4 tegelijk actief.
4 kan gewoon hoor, kon de GTX 670/680s ook al. 3 worden dan gezien als 1 groot scherm, de 4e als accessory (niet dat ik me kan voorstellen dat 4 in surround uberhaupt lekker werkt), maar dat werkt voor de rest gewoon.

[ Voor 30% gewijzigd door Paprika op 27-06-2013 17:28 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:41
Ik dacht dat je met windows 7 meerdere graphics drivers tegelijk kon draaien? Gpu + igp zou toch gewoon moeten kunnen?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• includes08
Ik draai windows 8 en daarnaast settings in bios veranderd dat igp eerst gaat en daarna pas mijn video kaart dus nu gebruik ik ze allemaal, anyways bedankt ^^

[ Voor 3% gewijzigd door includes08 op 28-06-2013 00:10 ]

• includes08
MicGlou schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 05:35:
[...]

Heeft de TS al aangegeven, 2 monitoren met vga en eentje op hdmi. De videokaart beschikt maar over 1x DVI-I ... de TS zal dus zonder converter geen 2e vga aansluiting kunnen realiseren.

Er kan misschien gezegd kunnen worden dat de TS toe is aan nieuwe monitoren, de GTX780 is een beest en als je monitoren allebei alleen over vga beschikken dan kunnen het geen recente modellen zijn... daarmee bedoel ik te zeggen dat het niet (meer) de beste monitoren kunnen zijn als in verlopen kleuren, trage reactietijden en lage resoluties. Een GTX780 zou nogal overkill zijn op bijvoorbeeld 2x 1024x768...
Het zijn inderdaad geen recente modellen nog even wachten ben zo wel tevreden :P daarnaast heb ik mijn tv eraan via HDMI dus good enoug ;3
Pagina: 1