PC besteld nog ergens rekening mee houden?

Pagina: 1
Acties:

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-04 12:43
Hallo allemaal,

Na lang wikken en wegen heb ik mijn pc samengesteld en inmiddels ook besteld. Voordat ik hem in elkaar zet vroeg ik mij nog af of er nog speciale dingen zijn om rekening mee te houden? Hoe zit het met Koelpasta? Is het verstandig om deze nog apart aan te schaffen?

Verder heb ik nog nooit een hele pc in elkaar gezet. Dit is mijn lijstje wat ik besteld heb. Ben ik nog dingen vergeten?

Alvast ontzettend bedankt!!

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4089/cgb9.png

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-04 23:28

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Waarom heb je voor een Green hdd gekozen?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tip: eerst vragen, dan kopen.

Wat wil je ermee doen?

Ik zie bijv. een i7 staan, als je alleen gaat gamen: gefeli, je hebt net 100 euro weggegooid.

People as things, that’s where it starts.

• Shiver87
i7 heb ik gekozen omdat ik vrij veel doe met Photoshop, Winrar, Par bestanden, Videobewerking etc.

Green HDD omdat deze relatief goedkoop was. En de reviews redelijk waren. Voor mij is dit pure opslag. Daarnaast raadde Hardware.info deze HDD aan http://nl.hardware.info/p...und-deluxe-pc---juni-2013

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koelpasta zit bij de CPUkoeler, dat zou je niet los hoeven te kopen.

• Shiver87
TERW_DAN schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:07:
Koelpasta zit bij de CPUkoeler, dat zou je niet los hoeven te kopen.
Top! Is deze koelpasta ook nog redelijk qua kwaliteit? Daar lees ik namelijk verschillende dingen over.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat weet ik zo niet. Daar zou ik me eerlijk gezegd ook niet zo druk over maken. Zo heel gek veel scheelt het vaak niet.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Koelpasta zit er standaard op en zal voldoen zolang je niet gaat overclocken. Wil je winst in koelprestaties kan je beter de koeler vervangen dan de koelpasta.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:21
Koelpasta komt in een apart zakje bij de scythe mugen (lezen jullie hier overheen?), deze is imo prima (ik had 2 graden winst na het opnieuw monteren met arctic silver 5).
Verder ziet alles er prima uit.

[ Voor 8% gewijzigd door mitsumark op 26-06-2013 21:27 ]

Pagina: 1