[PW] Extra filter E-Readers : ingebouwde lichtbron

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subigo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-07 18:10
Hallo,

Op dit moment kun je niet filteren welke e-reader wel of niet een lichtbron heeft.
Lijkt me wel handig.

Groet,

Subigo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Hier hebben we de specificatie "Schermtype" voor. Hier kan je selecteren of je liever een E-ink scherm wilt, zonder verlichting, of dat je liever een LCD scherm wilt hebben, met verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ch3cker schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:57:
Hier hebben we de specificatie "Schermtype" voor. Hier kan je selecteren of je liever een E-ink scherm wilt, zonder verlichting, of dat je liever een LCD scherm wilt hebben, met verlichting.
Dan doe je wel de aanname dat er geen verlichte e-ink schermen voorkomen. Is dat zo?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Orion84 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:00:
[...]

Dan doe je wel de aanname dat er geen verlichte e-ink schermen voorkomen. Is dat zo?
Voor zover ik weet : Ja. Zie bijvoorbeeld deze link.

Maar wellicht dat Subigo een lampje bovenaan een scherm bedoelt, en geen backlight?

[ Voor 12% gewijzigd door Ch3cker op 26-06-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Onder welke categorie zou de kobo glo dan vallen? http://nl.kobo.com/koboglo
Die heeft een E-ink scherm met verlichting ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ook dit is geen backlit E-ink scherm; die bestaan simpelweg niet. Dit E-ink scherm is vanaf de randen aan de bovenkant verlicht. 'Voorgrondverlichting', dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chintzy
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Er wordt in de TP anders nergens gesproken over een achtergrondverlichting (back-lit), louter over ingebouwde verlichting.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat PW bezoekers graag de e-readers zouden willen filteren op ingebouwde verlichting (ook al komt dat in de vorm van front-lit) en dus is het geen gek verzoek om hiervoor een filter aan te maken.

De hele discussie over of e-readers al dan niet een vergelijkbare verlichtingstechniek met LCD hebben doet niet ter zaken. Feit is dat er al verschillende merken één of meer e-readers hebben uitgebracht met ingebouwde verlichting en dit er in de toekomst alleen maar meer zullen zijn, dus is het niet gek dat hier ook op gefilterd moet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38

Mooijekind

Manager Product Content
We zullen een filter aanmaken voor 'Voorgrondverlichting' .
Wrs gebeurt dat deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zojuist heb ik een specificatie aangemaakt genaamd "Verlichting (E-ink)" met de opties Ja en Nee. De 4 Kobo Glo´s heb ik inmiddels gespecificeerd en zijn ook te vinden via het gelijknamige filter. Ik kon zo snel niets anders vinden, mocht je zelf nog een E-ink e-reader hebben gevonden met ingebouwde verlichting, kun je dit melden via het bekende meldpunt :)

• Chintzy
  • Niet online
Super dat dit zo snel geregeld kon worden en ik denk dat het ook scheelt dat er nu nog niet zoveel hoeft bijgewerkt te worden nu er nog niet zoveel e-readers met ingebouwde verlichting op de markt is.

Ik zie ook dat jullie inmiddels de Aura HD ook gespecificeerd hebben. Top!
Pagina: 1