Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rick_kraster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 17:46
Hallo tweakers,

Na een lange tijd getwijfeld te hebben of ik nou wel of niet een tablet zou halen, heb ik besloten om toch maar een tablet te kopen. Ik had mijn oog laten vallen op de: ASUS Transformer Pad Infinity TF700T.
Jammer genoeg is deze tablet in Nederland amper verkrijgbaar met dock, daarom zat ik een beetje te kijken op Amazon.com en Ebay.com aangezien ze het daar wel hebben en een stuk goedkoper is. Wat ik niet kon vinden is of je belasting/extra moet betalen als je het buiten de EU haalt zodat je niet voor een verassing staat als de postbode voor je deur staat.

Of heeft iemand een andere suggestie voor een beetje snelle tablet?
De eisen die ik er aan stel zijn:
- Minimaal 10 inch groter mag
- Een dock er bij
- Max 650Euro
- Android

Alvast bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is niet bedoeld voor belastingregels omtrent aankopen; daarvoor hebben we Shopping Forum. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat dit al vaak genoeg voorbijgekomen is. Gebruik aub even de zoekfunctie. Als je er dan nog niet uitkomt, dan verwijs ik je door naar bovengenoemde forum. Voor aankoopadvies kun je uiteraard hier terecht, maar dan wil ik je adviseren om even een nieuw topic aan te maken. Vergeet overigens ook niet de Pricewatch, want met zo'n beperkt eisenlijstje en eigen initiatief krijg je geen goed advies.

Dit topic is gesloten.