Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 20:28
Dag heren en dames,

Uiteraard al even de search geraadpleegd, maar daar komen niet zoveel (recente) zaken naar voren.

Voor mij vrouw zoek ik een Android toestel mét fysiek toetsenbord, een redelijk scherm en een fatsoenlijke camera.

Wordt dit nog gemaakt? Zijn er toestellen in NL verkrijgbaar en is er nog iets voor maximaal 250euro? Of moet ik m'n heil gaan zoeken in vage Chinese websites?
Ze heeft nu een Samsung Galax yB5510, deze voldoet maar matig, scherm is behoorlijk slecht/klein(2,6") en de camera ook.

Ik heb ook al even in de pricewatch gekeken, kwamen niet veel telefoons naar voren...

Hoor/lees het graag van jullie.

mvg en bvd

Morres :*)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat versta jij onder 'een redelijk scherm' en 'een fatsoenlijke camera'? Welke (minimale) resolutie voor het scherm? Wat vind je een fatsoenlijke camera? Een met hoge megapixels, of moet de lens die er in zit ook goed zijn?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 20:28
oeh! die zal ik ff doorlopen.
Qua specs: Beter dan wat ze nu heeft :P

Je kan dus verder in dat topic :)

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 26-06-2013 06:50 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Ik heb ook lang vast gehouden aan een toestel met fysiek toetsenbord, maar uiteindelijk gezwicht voor puur touchscreen en eenmaal gewent wil ik ook niet meer terug.

Dus tenzij er specifieke redenen zijn om perse een fysiek toetsenbord te willen, kon ze het ook gewoon eens een jaartje proberen?

In de pricewarch kun je overigens ook gewoon filteren op een fysiek toetsenbord, en zie je 8 toestellen die momenteel nog in de verkoop zijn; http://tweakers.net/categ...GpUmytjpKhkaE5qrgRULy2FgA

Dit topic is gesloten.