hallo,
na gebruik te maken van een pre build system voor de laatste 5 jaar ben ik het beu om altijd op low resolution de nieuwste games te spelen.Dit word mijn eerste zelf gebouwd systeem, mijn eerste vraag is dit system gemakkelijk zelf te bouwen voor een beginner die niet veel van computers bouwen afweet? ook zou ik graag gebruik maken van 2 monitors.
ik woon in belgie weten jullie meschien webshops hier in belgie? of ben ik beter af bij het gebruiken van een webshop in nederlands zoals, azerty etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de nieuwste games op toch een degelijke kwaliteit spelen, toch wat gebruik maken van 3d
software ( 3dsmax,blender,maya,autocad 2d & 3d, microstation, etc...) en ook photoshop,
tekstverwerking, en alledag browser gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je
nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
neen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ja het liefts de cooler master elite 120 advanced als case, voor de rest maakt het niet
uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de cooler master elite 120 advanced als case en het constant gebruik van 2 monitors.
na gebruik te maken van een pre build system voor de laatste 5 jaar ben ik het beu om altijd op low resolution de nieuwste games te spelen.Dit word mijn eerste zelf gebouwd systeem, mijn eerste vraag is dit system gemakkelijk zelf te bouwen voor een beginner die niet veel van computers bouwen afweet? ook zou ik graag gebruik maken van 2 monitors.
ik woon in belgie weten jullie meschien webshops hier in belgie? of ben ik beter af bij het gebruiken van een webshop in nederlands zoals, azerty etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 151,95 | € 151,95 |
| 1 | MSI B75IA-E33 | € 71,52 | € 71,52 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 204,80 | € 204,80 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Cooler Master Elite 120 Advanced | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,- | € 16,- |
| 1 | Corsair CX500M | € 52,04 | € 52,04 |
| 1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 851,10 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de nieuwste games op toch een degelijke kwaliteit spelen, toch wat gebruik maken van 3d
software ( 3dsmax,blender,maya,autocad 2d & 3d, microstation, etc...) en ook photoshop,
tekstverwerking, en alledag browser gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je
nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
neen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ja het liefts de cooler master elite 120 advanced als case, voor de rest maakt het niet
uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de cooler master elite 120 advanced als case en het constant gebruik van 2 monitors.