Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Hallo mede-tweakers!

Ik wil de Panda Antivirus Pro kopen, voor 3 PC's.
Vrij simpel, alleen mijn vader heeft een vrij oude pc en die moet vroeg of laat vervangen worden.

Als ik mijn 3e licentie op zijn huidige pc installeer, kan ik dan die licentie weer her gebruiken op zijn nieuwe pc? Ik heb hier zelf al op google en panda's site voor rond gezocht maar ben niet verder gekomen.

En is Panda Antivirus Pro überhaupt aan te raden? Ik heb hier wel goede dingen over gelezen en hij is nogal goedkoop in de pricewatch maar als je nog tips hebt, dan graag!

Alvast bedankt voor de moeite! ;)

Met vriendelijke groet,

Thom Das

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf zie persoonlijk niet het nut van een betalende antivirus in.
Malwarebytes of avast zijn gratis antivirus scanners die zéér goed werk leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:46:
Ikzelf zie persoonlijk niet het nut van een betalende antivirus in.
Malwarebytes of avast zijn gratis antivirus scanners die zéér goed werk leveren.
Dat dacht ik eerst ook maar voor 20 euro gedeeld door 3 voor een nog beter werkje vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Ik had recentelijk ook een vraag over een betaalde licentie van F-Secure. Een van de drie stond op een oude pc van mijn vader. Die was overleden. Na contact gehad met de support van F-Secure is de licentie weer opengezet, zodat deze weer geinstalleerd kon worden op de nieuwe pc.

Ik zou zeggen, mail Panda anders om er zeker van te zijn of dit bij hun ook mogelijk is.