Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig met aanschaf laptop (budget +/- 350 euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de keuze van een laptop. Deze laptop zal ik (voornamelijk) gebruiken voor studie- en werkdoeleinden maar ook voor film, foto's e.d. Verder geen zware applicaties of games. Mijn budget voor de laptop is +/- 350 euro.

- Geen netbook (Onhandig in gebruik)
- Bij voorkeur OS Windows 8 (windows 7 ook prima)
- Accuduur = belangrijk
- Processorsnelheid en geheugen = belangrijk
- Opslag = belangrijk
- Resolutie = optimaal voor goed gebruik
- Output HDMI zou leuk zijn

Ik heb geen idee of ik hiervoor een degelijke laptop kan krijgen, ben benieuwd! Ondertussen ga ik verder speuren op pricewatch maar ik vind het erg lastig.. :|

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dus je wilt een goedkope laptop, maar nergens op besparen want alles is belangerijk? Succes.

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:55
De winnaar van de afgelopen bbg ligt bijna binnen budget, zie ook hier: reviews: Laptop Best Buy Guide: juni 2013 Maar zoals Deveon al zei, je budget is wat lastig verenigbaar met je eisenpakket.

Verwijderd

Topicstarter
Haha ja daar heb je gelijk in Deveon. Samenvattend ben ik dus op zoek naar een best presterende laptop voor een laag budget van 350 euro. Dat niet bovengenoemde punten niet allemaal even goed zullen zijn begrijp ik daarbij ook.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks T_Knoop! Ik was niet bekend dat er ook een Laptop Best Buy Guide was, aan de hand hiervan heb ik eerder wel een pc samengesteld, ga er eens naar kijken!

Verwijderd

Topicstarter
De reacties op de ThinkPad T520 (best buy juni) zijn uiteenlopend. Ik weet niet goed wat ik van deze "business" laptop moet vinden..zijn er voor deze prijs volgens jullie nog betere alternatieven?
Pagina: 1