hey hallo, heb een probleem, vorige opstelling was, MB maximus formula 3, cpu I 7 870 2.9ghz, 8g ram, 1000w voeding van corsair en dan grafisch waar het probleem zit 2 ati club 3d hd 5850 in crossfire, nu met deze opstelling had ik perfect beeld met blurays en de nieuwe tomb raider speelde perfect in normal op 3 24inch schermen, nu vond ik dat het tijd was voor een upgrade dus ik schaf mij 2 ati club 3d hd7970 13series aan met het gedacht dat het een grafisch hoogstandje ging zijn, nu alles in mekaar zit tijd voor een test, met een blu ray en het beeld beweegt wat te snel een vrij duidelijke horizontale lijn iets boven het midden van het scherm van het middelste scherm op de buiteste schermen is de lijn lager en hoger, zelf met het verschuiven van een window is de lijn duidelijk zichtbaar, met de hd 5xxx was er nooit een lijn te zien nu met 2 bommekes van kaarten wel, heb allbenchmark ff laten draaien en kom op een score van 21000 punten met framerate pieken tot 270fps, hoe in hemelsnaam is het mogelijk dat die verdomde lijnen eropkomen, zeer frustrerend zeker dat je weet dat die kaartjes samen 850euro gekost hebben.
help mij
help mij