Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XMSnet DOE MAAR NIET!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

• OttoD
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10-2014
Hi,

Ik wil een ervaring met XMSnet melden.
Ik zou iedereen afraden hier klant te worden of te blijven.

Nu 2 weken geleden werd ik afgesloten van alle diensten. (Internet, telefoon en televisie).
Bij navraag bleek dit een fout te zijn, iemand anders had niet betaald, en per ongeluk was ik afgesloten.

Mijn reactie was, dat fouten maken menselijk is.
Mijn eerst volgende vraag was wanneer ik weer aangelsoten kon worden.
Reatie van XMS was dat dat die dag niet meer ging lukken, want iedereen was al weg (16:30 dus nog gewoon binnen de grenzen van een normale werkdag), maar de volgende ochtend zou er direct aan begonnen worden.

De volgende dag geen verandering.
Bij navraag bleek dat de netwerk beheerder iets moest doen waardoor het een aantal dagen zou duren.
Maar "Ik kan u nu niet vertellen wanneer dit exact wordt opgelost".

Inmiddels zijn we 2 weken (en minimaal 7 telefoontjes) verder, en er is nog steeds niemand die me kan of wil vertellen wanneer ik nu eindelijk aangesloten kan worden. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Kortom als je graag gefrustreerd wilt raken, je absoluut niet als klant behandeld wilt voelen, en gewoon geld wilt betalen aan een toko die niet doet waarvoor ze dik betaald worden moet je zeker klant worden van XMSnet.

Maar voor iedereen die bij zijn verstand is, wordt absoluut nooit klant, en als je de pech hebt hiet toch klant te zijn, loop zo snel als mogelijk weg.
TIp: Je kunt tot 1 juli direct weg omdat ze het pakket gaan wijzigen!!!!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speciaal geregistreerd om te klagen?....

Al moet ik toegeven dat deze blunder wel wat sneller opgelost mag worden.

Tip: Hebben ze een team op Twitter? Klaag daar, omdat het dan (net als hier) publiekelijk beschikbaar is doen ze misschien wat meer.
edit: https://twitter.com/XMS_Webcare

[ Voor 93% gewijzigd door Raven op 25-06-2013 14:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

OttoD schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:48:
Hi,

Ik wil een ervaring met XMSnet melden.
Ik zou iedereen afraden hier klant te worden of te blijven.

Nu 2 weken geleden werd ik afgesloten van alle diensten. (Internet, telefoon en televisie).
Bij navraag bleek dit een fout te zijn, iemand anders had niet betaald, en per ongeluk was ik afgesloten.

Mijn reactie was, dat fouten maken menselijk is.
Mijn eerst volgende vraag was wanneer ik weer aangelsoten kon worden.
Reatie van XMS was dat dat die dag niet meer ging lukken, want iedereen was al weg (16:30 dus nog gewoon binnen de grenzen van een normale werkdag), maar de volgende ochtend zou er direct aan begonnen worden.

De volgende dag geen verandering.
Bij navraag bleek dat de netwerk beheerder iets moest doen waardoor het een aantal dagen zou duren.
Maar "Ik kan u nu niet vertellen wanneer dit exact wordt opgelost".

Inmiddels zijn we 2 weken (en minimaal 7 telefoontjes) verder, en er is nog steeds niemand die me kan of wil vertellen wanneer ik nu eindelijk aangesloten kan worden. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Kortom als je graag gefrustreerd wilt raken, je absoluut niet als klant behandeld wilt voelen, en gewoon geld wilt betalen aan een toko die niet doet waarvoor ze dik betaald worden moet je zeker klant worden van XMSnet.

Maar voor iedereen die bij zijn verstand is, wordt absoluut nooit klant, en als je de pech hebt hiet toch klant te zijn, loop zo snel als mogelijk weg.
TIp: Je kunt tot 1 juli direct weg omdat ze het pakket gaan wijzigen!!!!
je kan ook je machting intrekken? Immers je heb je gevraagde diensten niet gekregen.

Johann Sebastian Bach

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Wat is de reden van dit topic? Die ervaringen passen ook prima in
(Het nu nog) XMS glasvezel ervaring topic - deel 17

En dat het een aantal dagen kan duren is niet anders. Als de fysieke patching oid verwijderd is en XMS het moet inschieten bij KPN ITNS en/of RF dan gaat dat wel even duren. Elke schakel heeft een bepaalde doorlooptijd. Enige wat je kunt bereiken is de goodwil van iemand die wel de juiste touwtjes aan weet te sturen.
In de reguliere afhandeling duurt het nog erg lang voor een storing opgelost is, puur door de hoeveelheid schakels/partijen in het proces helaas.

Maar hier een topic openen met 'NIET DOEN' is niet de bedoeling. Elke provider kan dergeljike issues hebben, exact hetzelfde kan bij VF of Lijbrandt bv ook gebeuren. Allemaal afhankelijk van KPN ITNS en Reggefiber

Dit topic is gesloten.