Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Testen op Tweakers.net kan vanaf nu!

Pagina: 1
Acties:

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Vrienden, er is zojuist een release uit de deur gegaan waarbij het mogelijk wordt om voortaan gewoon op Tweakers.net gebruik te maken van het responsive design. Je kunt dit opgeven bij je voorkeuren:

Je kunt het responsive design eenvoudig aanzitten bij je voorkeuren: https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences

Responsive

Enkel gebruikers die toegang hebben tot dit forum zien deze voorkeur bij hun profiel staan. Met deze wijziging zullen we voortaan iedere drie weken verbeteringen doorvoeren ipv ad-hoc zoals mogelijk was op Tweakotine. Ik begrijp dat dit wat jammer is (ik vind het zelf ook jammer), maar dit zorgt er wel voor dat we code-wise het praktischer aan kunnen pakken. Tevens kun je nu gewoon naar hartelust url's copy pasten :+ dat is natuurlijk ook fijn.

De komende tijd zal ik wat extra mensen gaan uitnodigen voor het testen. Hiermee hoop ik meer feedback en ervaringen te verzamelen en uiteindelijk een mooier RWD voor jullie te maken. Mocht je zelf nog suggesties hebben voor Tweakers die het niet erg vind als er af en toe wat stuk niet helemaal goed gaat en goed constructieve feedback kunnen leveren, laat het mij weten!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Had hem aangezet, maar het hele forum stort in en dat is iets dat ik veel mobiel gebruik. Kan helaas ook niet kiezen om het voor de t.net wel te doen en niet voor got, dus helaas vooralsnog weer even uitgezet.

Voor T.NET ziet het er inmiddels top uit!

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2013 14:12 ]

• Misha
Ik had gehoopt dat we de komende iteratie konden gaan werken aan het responsive design voor het forum, gezien we de komende iteratie sowieso gaan werken aan de breedte van de topics. Helaas hoorde ik onlangs dat de helft van m'n RWD-jongens op vakantie/vrij zijn, waardoor er in de komende tijd hier niet aan gewerkt kan worden... Het is nog eventjes wachten :(

En bedankt dat je het voor T.net er al top uit vind zien! :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Vakanties.. afschaffen die handel...

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Bosmonster schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:23:
Vakanties.. afschaffen die handel...
Ik lees mee he :P

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ziet er goed uit, ben wat verbaasd dat het semi-live gaat voordat "B" en GoT-support geimplementeerd is :) Zal 't aan laten staan om te zien wat het doet, GoT op foon doe ik eigenlijk toch nauwelijks.

p.s. eindelijk heeft die "bredere forum posts" optie gewonnen in de user input fixes poll, vanaf de eerste poll braaf op geklikt :p

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Bundin schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:25:
Ziet er goed uit, ben wat verbaasd dat het semi-live gaat voordat "B" en GoT-support geimplementeerd is :) Zal 't aan laten staan om te zien wat het doet, GoT op foon doe ik eigenlijk toch nauwelijks.
Volgens mij ben je vergeten dat responsive Tweakers zich momenteel in alpha/beta-status bevindt ;)

• Bundin
  • Niet online
Nope, daarom ook semi-live en niet live, ik doelde enkel op de verplaatsing van tweakotine naar tweakers. Mij lijkt de meer flexibele speeltuin van tweakotine (stuk? geen groot issue) prettiger als er nog gewerkt moet worden aan GoT, scheelt je testers steeds vinkjes aan en uitzetten.

Maargoed, ik heb geen inzicht in dit project en nul verstand van devven dus ik roep eigenlijk maar wat ;) Ik kan met goed fatsoen niet meer doen dan blij zijn met wat er tot nu toe al ligt :) Het werkt allemaal erg soepel tot nu toe.

[ Voor 13% gewijzigd door Bundin op 25-06-2013 22:25 ]

• Misha
Het is voor de developers een stuk praktischer om minder branches te hebben. We hebben er in principe drie: een live, een waar we ad-hoc fixes op kunnen doen en snel live kunnen zetten en een branch die we om de drie weken releasen. De responsive branch zat daar nog eens naast, plus het kan voorkomen dat als we bijvoorbeeld aan een grote nieuwe feature werken, we nog een extra branch daar voor aanmaken. Het is de kunst om die allemaal gesyncd te laten lopen. Het mergen van de iteratiebranch met de responsivebranch en vervolgens weer met de live is wat tijdsrovend en lastig

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Nice! Steeds wachtwoord in moeten vullen/linkjes veranderen was ook eigenlijk mijn grootste klacht :P

• Misha
Rafe schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:46:
Nice! Steeds wachtwoord in moeten vullen/linkjes veranderen was ook eigenlijk mijn grootste klacht :P
Dat vond ik ook pretty annoying ja :+

• Bundin
  • Niet online
Inderdaad :)
* Bundin zet de save passwords optie in zijn mobiele browser weer op "uit"
Pagina: 1