Wijziging User Review - DennisM6 Slatanic

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:12
Een tijdje terug heb ike en HTC media link te koop gezet, via de veiling optie. Slatanic had deze veiling gewonnen, maar vanwege de hele slechte revieuws heb ik besloten met hem geen zaken te doen. Dit had puur te maken met de inhoud van de beoordelingen

Ik heb slatanic ook netjes gemeld dat ik geen zaken met het wil doen, i.v.b. met bovenstaande. Bijna direct kreeg ik een V&A feedback die het volgende bevatte:

Beoordeling door slatanic, zaterdag 15 juni 2013
Voldoet aan beschrijving:Score: 1 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 1
''mensen kunnen veranderen''

Ik heb slatanic gemeld dat ik het niet eens ben met zijn beoordeling, via een uitgebreide DM. Daarin heb ik gevraagd te reageren via DM, maar dat is na nogmaals proberen niet gebeurt. Echter is de persoon wel online geweest omdat ik het volgende achter mijn revieuw kreeg bij V&A:

Aanvulling

Als je de beoordelingen bij mij ziet zijn die ook onzamenhangen ..... die gozer van de galaxy was ook in zijn mail giga bot ..... ik vertel alleen het nodige...anders ging ik wel een boek schrijven

Dus in plaats van het reageren op een DM, moet het op deze manier. Aangezien slatanic niet fatsoenlijk kan/wil reageren, hoop ik via dit topic dat de beoordeling of weggehaald kan worden, of veranderd kan worden. slatanic is dus al op de hoogte gebracht dat ik dit topic ging openen, tevens mogen mijn DM's gewoon worden ingezien door de Tweakers Crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Persoon in kwestie wil dus niet reageren op dit topic of DM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beoordeling verwijderd. Er bleek eveneens gebruik gemaakt te worden van meerdere accounts om eerdere negatieve feedback te omzeilen == instant permban bij ons.

Het blijkt ook dat andere beoordelingen door hem berusten op dingen die heel anders in elkaar zaten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Als je mijn feedback bij hem ook kan weghalen is het bij mij wel klaar. Mits hij het account nog op kan, want die ban heeft hij neem ik aan? Dan kan het virtuele slotje er van mij op. Bedankt Floppus voor de support ;)

Dit topic is gesloten.