Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jowe48
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb mijn telefoon tijdens mijn vakantie in het water laten vallen. Alle functies kwamen vrij snel weer terug en ik heb de telefoon gewoon kunnen gebruiken. Bij thuiskomst heb ik de telefoon ge reflashed met I9300_Omega_v45.1_XXUFME3_md5_2588F4A59718C762E44E 5DAE8C3380EB.zip Daarna was de telefoon onbruikbaar. Blijft hangen op logo, kan niet meer in recovery mode. Nog wel in downloadmode (op het scherm staat: Odin mode, product name: GT-i9100, custom binary download: no, current binary: samsung official). Kom niet meer in Odin. Kan geen contact meer maken met pc. Verschillende kabels en pc's geprobeerd. In wanhoop naar reparatieservice gebracht. Die hebben een vochtbehandeling gegeven maar kunnen ook geen contact met de pc tot stand brengen. Ook de usb poort is vervangen. Zij gaven aan dat opsturen naar Samsung vanwege de waterschade te kostbaar zou zijn.
Nog ideeën???

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je hebt een firmware voor een S3 geflashed op een S2? Dan vind ik het eerlijk gezegd niet raar dat hij het niet doet.

Wat ik alleen niet begrijp is dat je aangeeft dat hij wel in Download modus komt, maar niet in Odin mode. Bij mijn weten is dat namelijk hetzelfde.

Wat je moet doen is zorgen dat alle KIES onderdelen op de PC uitgeschakeld zijn.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
inderdaad.. zat ook al te kijken of ik de productcodes goed heb gelezen, maar zoals je post er nu staat gaat het daar in ieder geval verkeerd.

misschien heb je hier wat aan:
http://checkrom.com/threa...hite-screen-of-death.520/
dat was ook na het flashen van een verkeerde rom.

Je hebt in ieder geval iets specifiekers om op te zoeken

Strava

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 18:22
Na verkeerd flashen rom, moet je gewoon een de juiste kunnen flashen daarna. is mij ook is gebeurt de 1e keer :P

maar goed als je geen connectie kan maken met je pc.... dan weet ik het ook niet nee.

PS..Wat zegt odin als je hem in plugt?

[ Voor 9% gewijzigd door E.R.Y. op 25-06-2013 10:41 . Reden: odin toevoeging ]

• jowe48
Beankt voor de hulp. Ik kan met de telefoon wel in odin mode komen, maar absolute geen verbinding met de pc maken. Alle Kies onderdelen had ik al uitgeschakeld.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Kun je via recovery in je toestel komen en vandaar flashen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• jowe48
Recovery mode gaat niet meer helaas.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Je kan proberen de Samsung drivers opnieuw te installeren, en KIES zoveel mogelijk verwijderen of in ieder geval uitschakelen. (mirror op XDA)

Verder kan je nog proberen verschillende versies van Odin te gebruiken, maar mijn S2 werd herkend door zowel 1.85 als 3.04 als 3.07. Ik weet dus niet of dat gaat helpen.

Het kan zijn dat de drivers eerst geïnstalleerd moeten worden voor Odin je toestel herkent. Tussendoor de PC opnieuw opstarten en KIES weer uitgooien!

Zie je in apparaatbeheer nog een onbekend apparaat of Android ADB apparaat oid

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 25-06-2013 11:10 ]

• jowe48
Het eerste heb ik diverse keren geprobeerd. In apparaatbeheer staat onder Samsung Android Phone "Android composite ADB interface" Hierbij staat bij eigenschappen "Dit apparaat start niet. (Code 10)" Het lukt mij niet om dit te verhelpen.

Verwijderd

Mocht je er vanaf willen dan heb ik wel intresse.

• jowe48
Daar ben ik zo langzamerhand wel wanhopig genoeg voor.
Pagina: 1