Goedendag,
Ik ben opzoek naar een nieuwe game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Zoals ik al zei wil ik gaan gamen (bf4, Rome II) en dergelijke en wil ik dat mijn pc ca 3-4 jaar meekan met betrekking tot games. Ik zal niet gaan overklokken.
Daarnaast zal ik (niet heel vaak) gebruik willen van Autocad 2012, Photoshop en dergelijke ivm met werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zeker niet meer dan € 850.- euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen randapparatuur maar deze zitten niet in dit budget. Ik ben zelf van plan om dit beeldscherm aan te schaffen: Acer G246HLBbid
Muis en toetsenbord heb ik nog. En windows kan ik via het werk goedkoop aanschaffen.
Hieronder wat ik tot nu toe heb bedacht en heel graag jullie opmerkingen hierover.
Ik heb me laatste tijd redelijk ingelezen maar toch ben ik nog een noob op dit gebied. Dus als mensen eventuele aanpassingen hebben dan graag met de voor- en nadelen en het hoe en waarom.
Onder de tabel nog een paar opmerkingen/vragen van mijn kant.
Laatste opmerkingen:
- Kan dit 3-4 jaar mee qua gaming?
- Heb ik nog een extra cooler nodig? Zoiets als deze: Cooler Master Hyper 412S? Of is dit niet nodig, omdat ik niet ga overklokken?
- Is deze videokaart voldoende? Of is er iets snellers/beter op de markt rond deze prijs?
- Is deze kaart ook wel stil genoeg en wordt hij niet te warm? Kortom ik hoor graag qua kaart wat er mogelijk is?
- Wat vinden jullie van dat beeldscherm?
- En vergeet ik iets? Je weet maar nooit
Alvast bedankt,
Gerjan
Ik ben opzoek naar een nieuwe game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Zoals ik al zei wil ik gaan gamen (bf4, Rome II) en dergelijke en wil ik dat mijn pc ca 3-4 jaar meekan met betrekking tot games. Ik zal niet gaan overklokken.
Daarnaast zal ik (niet heel vaak) gebruik willen van Autocad 2012, Photoshop en dergelijke ivm met werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zeker niet meer dan € 850.- euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen randapparatuur maar deze zitten niet in dit budget. Ik ben zelf van plan om dit beeldscherm aan te schaffen: Acer G246HLBbid
Muis en toetsenbord heb ik nog. En windows kan ik via het werk goedkoop aanschaffen.
Hieronder wat ik tot nu toe heb bedacht en heel graag jullie opmerkingen hierover.
Ik heb me laatste tijd redelijk ingelezen maar toch ben ik nog een noob op dit gebied. Dus als mensen eventuele aanpassingen hebben dan graag met de voor- en nadelen en het hoe en waarom.
Onder de tabel nog een paar opmerkingen/vragen van mijn kant.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 176,45 | € 176,45 |
| 1 | Asus B85M-G | € 68,52 | € 68,52 |
| 1 | XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,45 | € 14,45 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 83,95 | € 83,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,71 | |
Laatste opmerkingen:
- Kan dit 3-4 jaar mee qua gaming?
- Heb ik nog een extra cooler nodig? Zoiets als deze: Cooler Master Hyper 412S? Of is dit niet nodig, omdat ik niet ga overklokken?
- Is deze videokaart voldoende? Of is er iets snellers/beter op de markt rond deze prijs?
- Is deze kaart ook wel stil genoeg en wordt hij niet te warm? Kortom ik hoor graag qua kaart wat er mogelijk is?
- Wat vinden jullie van dat beeldscherm?
- En vergeet ik iets? Je weet maar nooit
Alvast bedankt,
Gerjan