Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 98 bestaat 15 jaar

Pagina: 1
Acties:

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 18:35
nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar

Zijn de filmpjes stuk? Krijg de error maar ze werken wel

Error

Error #2035

[ Voor 10% gewijzigd door Nixo op 25-06-2013 08:04 ]

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:21

mmniet

De beetje weter

sowieso vraag ik me af wat de nieuwswaarde is van dit artikel? leuk hoor, om oude herinneringen op te halen, maar gaan we nu ook vieren als symbian os 30 jaar bestaat? ook al wordt het vrijwel niet meer gebruikt?

It's me Mario

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 23:24
mmniet schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:12:
sowieso vraag ik me af wat de nieuwswaarde is van dit artikel? leuk hoor, om oude herinneringen op te halen, maar gaan we nu ook vieren als symbian os 30 jaar bestaat? ook al wordt het vrijwel niet meer gebruikt?
Ja, want Symbian OS was wereldveranderend, net zoals Windows 95?

Het is ook wel een sport om altijd wel iets te vinden om over te zeiken, is het niet?

The devil is in the details.

Verwijderd

En haal alsjeblieft dat South Park filmpje weg. Het is een bloedirritant filmpje, en komt totaal niet professioneel over..

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-11 02:32
Inderdaad, dat Southpark filmpje is echt knetter irritant en Tweakers onwaardig

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Volgens mij klopt het ook niet helemaal dat het filmpje 2 minuten en 46 seconden lang is met 100.000 herhalingen er in.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daarnaast begint eerst het filmpje een paar sec, dan reclame en dan pas de rest van het filmpje. Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling. Normaal is het eerst reclame en dan filmpje.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• mmniet

mmniet

De beetje weter

Hahn schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:14:
[...]

Het is ook wel een sport om altijd wel iets te vinden om over te zeiken, is het niet?
strikt genomen was symbian ook wereldveranderend als je bedenkt dat het een van de eerste betere mobiele os-systemen was waar je apps voor kon installeren. Dat het geen succes is geworden ligt mijns inziens grotendeels aan de tijdsgeest. Evenals palmtops geen succes onder de mensen is geworden omdat de tijd er niet rijp voor was (lees de technologie niet ver genoeg voor de simpele zielen onder ons die voor een dubbeltje een ipad willen hebben)

verder kan je je afvragen of het nu zeiken is of dat het gewoon een kritische vraag stellen is. De uitvinding van de boekdrukkunst is ook wereldveranderend geweest... >:)

[ Voor 11% gewijzigd door mmniet op 25-06-2013 10:21 ]

It's me Mario

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 14:03
Los van het feit dat het filpmje bijzonder iritant is, word er een verwijzing gemakt naar advanced graphics port (AGP). Welke naar mijn weten voor accelerated graphics port staat.
https://www.google.nl/sea...c=&ei=UmDJUcB1iMM7hZaA8Ac

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:14:
[...]
Maar het artikel gaat over Windows 98, en niet 95....

En nee... 98 was niet zo schokkend. Gewoon een evolutie van 95.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We schrijven zo vaak over 'verjaardagen' van oude technologie en software en Windows was nu eenmaal het dominante OS. Windows 95 hebben we ook gebracht.

De South Parc-video heb ik verwijderd en het foutieve advanced graphics port heb ik aangepast, thanks!

• mmniet

mmniet

De beetje weter

Olaf schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:57:
We schrijven zo vaak over 'verjaardagen' van oude technologie en software en Windows was nu eenmaal het dominante OS. Windows 95 hebben we ook gebracht.
dat is waar, maar dan is het toch gek dat het onder het kopje nieuws valt, terwijl het geen nieuws is :), maar ja, het is natuurlijk een beetje moeilijk doen. het gaat mij eigenlijk om het punt dat je inderdaad kan zeggen dat het 15 jaar bestaat, aan de andere kant installeert in principe niemand het meer, dus kan je dan nog zeggen dat het bestaansrecht heeft en het daardoor jubileumrecht heeft?
Park :)

It's me Mario

Pagina: 1