Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

epp1 truc dell

Pagina: 1
Acties:

• lappro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07 14:52
Voor de aankoop van een nieuwe laptop heb ik het een en ander afgezocht en kwam ik op een dell laptop uit.
Daarmee kwam de volgende stap, de kortingscodes langsgaan. Hierbij zat dus ook de epp1 truc die vrij algemeen bekend is in het specifieke topic voor kortingscodes voor de dell site.

Nu komt het er op neer dat je dan dus moet opgeven dat je voor een bedrijf werkt, wat ik niet doe op het moment. Betekend dit dan dat de truc niet voor jou geschikt is?

Gezien ik hier tot het moment van betalen niets over gezien heb, heb ik het idee dat veel mensen die anders oplossen of zit ik hier fout mee?

Sorry voor het eventueel korte bericht maar hoop nog gebruik te kunnen maken van een andere korting die tot vanavond 12:00 duurt en heb dus relatief weinig tijd.

Alvast bedankt :)

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-11 12:35
Kijk eens op de eerste pagina van dit topic ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1508648

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
rabobank werkt altijd, klm ook.

in principe kan je invullen wat je wil, dit word bijna niet gecontrolleerd...

ook door de telefoon geven ze je korting als je er omo vraagt (epp korting) maar dan kan je geen cashback gebruiken meer (dus vul lekker rabobank in , dan komt het goed)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:53
student werkt ook