Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 20:57
Ik zag een filmpje op youtube over de aankomende ATIV Q van samsung.

Het was mogelijk om te switchen tussen windows en android. Ik heb zelf een Acer W700 en wil ook wel android draaien onder windows. Iemand enig idee hoe ze dit hebben gedaan? Ben erg benieuwd.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
iceme schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:25:
Ik zag een filmpje op youtube over de aankomende ATIV Q van samsung.

Het was mogelijk om te switchen tussen windows en android. Ik heb zelf een Acer W700 en wil ook wel android draaien onder windows. Iemand enig idee hoe ze dit hebben gedaan? Ben erg benieuwd.
Het is een app dat op Windows 8 draait. Bekijk deze review en je zult zien dat dit de slechte implementatie ooit is. Het draait op een lage resolutie, apps reageren traag en browsen erop doet je aanvoelen alsof je op android 4.0 zit.

Snap niet dat Samsung dit durft te verkopen op een Windows 8 machine dat super stabiel en snel draait.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 24-06-2013 23:27 ]

• iceme
Het is ook nog geen augustus natuurlijk. Je link wordt ik niet veel wijzer van moet ik eerlijk zeggen :D

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Èr is gewoon software beschikbaar om android te draaien op een windows pc, googlet en gij zult vinden.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• iceme
Stef602 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:59:
Èr is gewoon software beschikbaar om android te draaien op een windows pc, googlet en gij zult vinden.
Ik heb flink gegoogled maar vind het niet zoals de implementatie van samsung is.

Maar als het zo makelijk te vinden is nodig ik je uit voor http://lmgtfy.com/ :Y)

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
iceme schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:57:
Het is ook nog geen augustus natuurlijk. Je link wordt ik niet veel wijzer van moet ik eerlijk zeggen :D
Had ook deze link moeten zijn. Persoonlijk zie ik het niet gebeuren dat Samsung in deze korte android sneller maakt. Tevens ondersteund android die resolutie niet. Full hd staat ook pas in zijn kinderschoenen qua support en schaalt ook niet goed op app gebied.

[ Voor 44% gewijzigd door vali op 26-06-2013 21:24 ]

Pagina: 1