Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ram uithalen en herplaatsen, computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-11 23:18
Ik weet niet als ik dit hier mag plaatsen. Maar ik heb een toshiba satellite P200-15N.

Probleem is, deze werkt niet meer na het ram te hebben uitgehaald, en hetzelfde ram te hebben teruggeplaatst.
Ik start de pc op, hoor wat geluid zoals normaal, maar na 3 seconden is het stil. (Ik hoor de computer heel lichtjes draaien, maar anders maakte hij veel meer geluid). Op het scherm verschijnt er niets, het blijft hele tijd zwart.

Ik heb al eens 1 ram geprobeerd, of ram van plaats te verwisselen, maar niets helpt?

Misschien komt dit door elektrostatische schade, is hier iets aan te doen?

• indifined1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-11 13:12
Dat de reepjes van statische elektriciteit kapot gaan, zou kunnen maar meestal valt dat wel mee, het zou wel kunnen dat er een beetje stof in je slots zit, wat of slecht contact of kortsluiting veroorzaakt, die zou je even schoon kunnen zuigen met een stofzuiger, heb ikzelf ook wel eens gehad, en dan meteen je hele pc even schoonmaken vanbinnen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die zou je even schoon kunnen zuigen met een stofzuiger
Niet doen !

De meeste stofzuigers hebben plastic slangen en bouwen daarom flink statische elektriciteit op. Gewoon blazen met je mond, bus perslucht of compressor.

• robenroute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 13:27

robenroute

VuurDraad was fijn...

En? Heeft het geholpen, het blazen? Of is er toch wat anders aan de hand?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Heb het ook gehad. Na een memcheck blijkt dus dat er ramsloten niet meer werken. Als dat toevallig je eerste dimm is, ben je f****d

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy