Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dunHozzie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-04-2024
Hoi GoT-ers,

Ik ben op zoek naar een goede set, maar ik heb er eigenlijk geen verstand van. Mijn oude JVC 5.1 set met tuner en 5 cd wisselaar is nu echt aan vervanging toe, het wordt tijd om iets uit dit decennium te halen.

Wat ik in principe wil is als volgt:
Liefst max 800 euro, maar voor een goede deal is nog wat ruimte
Ook liefst icm dvd/blue ray speler, boxen en dlna

Nu doe ik wel graag wat research voor ik zo'n vraag stel en nu zag ik in de vorige topics ook deze langs komen:
http://www.correct.nl/artikel.php?menu=0.0&ARTNR=380291

Die heeft me wel doen twijfelen, want wie wil niet een goede aanbieding. Maar geen LAN, geen DLNA en geen speler... dat is toch wel erg afwijkend.
Deze klinkt al wat meer als de juiste fit:
pricewatch: Onkyo HT-S9405THX

Hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten?

[ Voor 11% gewijzigd door dunHozzie op 24-06-2013 19:50 . Reden: Wijziging ]

• Sander187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-04 11:19
Als je de set voornamelijk voor TV/Films wil gebruiken dan kan je prima voor 5 sateliet speakers met subwoofer gaan. Als je ook regelmatig muziek luisterd kan je beter een set kopen met vloerstaanders en/of boekenplank speakers.

Correct heeft veel leuke setjes staan voor onder de 800 euro:
http://www.correct.nl/cat...HiFi+%26+Audio%7EC%7E%7EI

De setjes bij correct worden vaak zonder blu-ray speler geleverd, deze zal je dan los moeten kopen.
Ga zeker een paar keer ergens een setje beluisteren.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

dunHozzie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:08:
Die heeft me wel doen twijfelen, want wie wil niet een goede aanbieding. Maar geen LAN, geen DLNA en geen speler... dat is toch wel erg afwijkend.
Deze klinkt al wat meer als de juiste fit:
pricewatch: Onkyo HT-S9405THX
Die Onkyo-set heeft ook geen Blu-rayspeler, dat is alleen een receiver en speakerset. Dus op dat vlak gelijk aan de Philips. Betreffende dingen als DLNA en Netwerk, inderdaad dan moet je de Onkyo hebben. Kwaliteit van de apparatuur en het geluid dan is het toch echt de Philips. Heb er al vaker een stukje over geschreven en voor het geld waar ze die set nu voor wegdoen vind je eigenlijk niets beters. Nadeel is inderdaad wel een wat oudere receiver en dus nog HDMI 1.3 en geen netwerk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.