Gratis iDeal advies en ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ik begin binnenkort met de website om verkoop van artikelen verder te gaan.
Nou weet ik dat er banken zijn die iDeal aanbieden en nu zie ik ook bedrijven/betaaldiensten die ook onafhankelijk iDeal kunnen aanbieden.
Gratis iDeal is goed voor de beginnende verkoop omdat je geen onnodige kosten wil maken als verkoop niet snel loopt. Dus geen maandelijkse kosten maken.

Niet alle banken schijnen gratis iDeal te willen aanbieden. Dat is eigenlijk raar, want kosten kunnen ze makkelijk terughalen uit de transactie kosten. ING heeft geen gratis dienst, dus ik zal alternatief betaaldienst moeten nemen.

Na wat neuzen zijn er twee diensten die uitkomen na Google search.
www.mollie.nl
en
www.paytor.com

Ik weet niet of er meer diensten bestaan die goede ervaring en veiligheid hebben bij jullie voor zakelijk gebruik. Dus laat maar wat van jullie horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
of sisow, werkt prima.

[ Voor 46% gewijzigd door maratropa op 24-06-2013 17:13 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Bij mollie betaal je dan geen startkosten, maar wel zo'n 1,20 (even uit mijn hoofd) per transactie. Hou hier wel rekening mee als je het voor kleine transacties met weinig marge wilt aanbieden! Ik zit zelf bij hun (met een webshopje "voor erbij" en ben zeer tevreden (geld wordt iedere 2 weken gestort en je kan online alles gemakkelijk bijhouden en krijgt een signaal als een betaling is ontvangen).

EDIT: Laat maar, las over een stuk heen. Gaat alleen over de initiele/maandelijkse kosten, niet de transactiekosten.

[ Voor 33% gewijzigd door Jeroen797 op 24-06-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Mollie is inderdaad wat duurder.
Sisow en Paytor zijn wat lager.

Transactie kosten is niet belangrijk probleem, dat zal wel bepalend zijn tegenover wat de betaaldienst kan aanbieden. Toch is wel wat prettig als ze rond 50 cent kunnen staan.

[ Voor 57% gewijzigd door MrDummy op 24-06-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Wat is nu concreet je vraag/doel van dit topic ? Dit kan ik nu uit je topic start niet opmaken. Gaarne de topic start aan te passen. Anders gaat hier een slotje op. Op deze manier is er geen discussie waarde.

[ Voor 69% gewijzigd door Perkouw op 24-06-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:17

BCC

Als het puur om de kosten gaat, kun je ook ideal zonder integratie doen. Dat is (voor zover ik weet) altijd gatis. Maar met ^^.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
BCC schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:55:
Als het puur om de kosten gaat, kun je ook ideal zonder integratie doen. Dat is (voor zover ik weet) altijd gatis. Maar met ^^.
Niet altijd. Neem aan van ING iDeal Basic. Daar heb je weinig integratie voor nodig, maar ze vragen wel 20 Euro per maand voor. Ik zie nog geen woord "gratis" op ING site staan. Daarom zoek ik even anders met mijn ING zakelijk rekening. (Advanced is meer integratie, maar ook zelfde prijzen. Gek he?)
Dat maakt ING eigen service gewoon duur voor de beginnende zaak.
Perkouw schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:53:
Wat is nu concreet je vraag/doel van dit topic ? Dit kan ik nu uit je topic start niet opmaken. Gaarne de topic start aan te passen. Anders gaat hier een slotje op. Op deze manier is er geen discussie waarde.
Ik zoek alternatief betaaldienst die gratis iDeal kan aanbieden zonder abonnementskosten met lage transactiekosten van maximaal 1 Euro incl. BTW, zodat ik de prijzen van producten ook acceptabel kan houden voor mijn webshop.

Ik heb paar diensten gekeken, maar er zullen ongetwijfeld meer diensten zijn die ook iDeal kunnen aanbieden. Ik wil alleen niet met minder goede diensten in de zee gaan. Elke dienst heeft eigen regels en betalingen. Oh, ja, voorheen heb ik Rabobank ING gebruikt via ouders rekening. Dat is allang weg.

Na wat tips van mensen hier die prima betaaldienst site kan adviseren, kan ik alles klaarmaken. Alvast dank.

[ Voor 44% gewijzigd door MrDummy op 24-06-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic gaat op slot. Eigen inzet is te minimaal en dergelijke zakelijke vraagstukken gaan wij hier niet voor je oplossen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.