Groot aantal iPhones kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-06 21:40
Is er hier iemand die ervaring heeft met de aankop van een groot aantal iphones/smartphones.
Ik denk dan om te beginnen aan 40 of 50 stuks, bv de iphone 4s
Op de apple site staat dat voor bedrijven de mogelijkheid voor is, maar er staat niet bij wat de telefoons dan per stuk zouden gaan kosten. Ik snap wel dat ze bij Apple graag contact hebben met een potentiele zakelijke klant, maar wij zijn nog lang niet in die fase en kunnen als bedrijf geen 400 euro per telefoon betalen.
Omdat de iphone als duur wordt gezien verwacht ik niet dat er naar die mogelijkheid wordt gekeken en ben ik dus op zoek naar ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Er zijn geruchten dat de iPhone 5s rond het midden segment komt ( $300 U.S. Dollar), misschien zou dit beter passen.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Apple een email sturen met de mededeling dat je in een oriënterende fase bent met je bedrijf en dat Apple onder één van de eventueel te leveren partijen valt. Of ze een prijsindicatie zouden kunnen geven op het moment dat je 40/50 telefoon van het type 4S zou afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Viper® schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:05:
Apple een email sturen met de mededeling dat je in een oriënterende fase bent met je bedrijf en dat Apple onder één van de eventueel te leveren partijen valt. Of ze een prijsindicatie zouden kunnen geven op het moment dat je 40/50 telefoon van het type 4S zou afnemen.
^Wat hij zegt.
http://store.apple.com/nl...ns/apple_business_experts
Even contact opnemen en een vrijblijvende offerte opvragen met de specificaties die je graag wil hebben :-).

Verder kan je ook eens offerte's doen bij o.a. Vodafone, T-mobile etc op hun zakelijke kanalen. Ik neem aan dat je ook abonnementen nodig hebt. Alles in 1 keer regelen is wel net zo prettig, dan heb je ook geen gezeur met nummers, garantie, etc enzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Kecin op 24-06-2013 16:11 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 14:01
Mijn ervaring bij de aantallen die jij noemt: nog geen 5% korting op het excl. btw bedrag.
Het beste is gaan onderhandelen met je provider.
Ervaring van begin dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-06 21:40
Bedrijfsabonnementen zijn al afgesloten bij een ict dienstverlener. Deze heeft aangegeven niets aan de prijs van de toestellen te kunnen doen (wat ik ook wel kan begrijpen als je ziet wat wij per maand betalen)
Vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief. Maar dat ga ik rechtstreeks bij apple waarschijnlijk niet vinden.

Iphone 5S zou toch niet in het middensegment komen?
Dat zou toch juist de "goedkope" iphone waarvan niemand met zekerheid weet dát ie werkelijk komt worden. Maar die goedkope variant waarover wel geruchten gaan is zeker iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Je noemt iPhones/smartphones. Er zijn legio smartphones te vinden voor (ruim) onder de 400 euro. Bvb de Huawei Y300, voor 119. Kun je er nog eens een paar op stock leggen, hoewel dat met 3 jaar garantie ook niet echt nodig is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
overcoat schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:56:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de aankop van een groot aantal iphones/smartphones.
Ik denk dan om te beginnen aan 40 of 50 stuks, bv de iphone 4s
Op de apple site staat dat voor bedrijven de mogelijkheid voor is, maar er staat niet bij wat de telefoons dan per stuk zouden gaan kosten. Ik snap wel dat ze bij Apple graag contact hebben met een potentiele zakelijke klant, maar wij zijn nog lang niet in die fase en kunnen als bedrijf geen 400 euro per telefoon betalen.
Omdat de iphone als duur wordt gezien verwacht ik niet dat er naar die mogelijkheid wordt gekeken en ben ik dus op zoek naar ervaringen van anderen.
Jullie kunnen geen 400 euro per telefoon betalen? In de pricewatch kost deze telefoon 538 euro.
Waarom denk je dat jullie een grote korting kunnen krijgen? Je koopt enkele tientallen, zelfs al zou je er 100 kopen dan krijg je ze nog niet voor 400 euro.

Apple verkopers hebben kleine marges, het gaat om enkele procenten.
Misschien kun je voor de oudere versie gaan? Of een ander type smartphone?

Graag iets meer info wat je precies van plan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Startups schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:27:
[...]

Jullie kunnen geen 400 euro per telefoon betalen? In de pricewatch kost deze telefoon 538 euro.
Waarom denk je dat jullie een grote korting kunnen krijgen? Je koopt enkele tientallen, zelfs al zou je er 100 kopen dan krijg je ze nog niet voor 400 euro.
Apple verkopers hebben kleine marges, het gaat om enkele procenten.
Misschien kun je voor de oudere versie gaan? Of een ander type smartphone?

Graag iets meer info wat je precies van plan bent.
Als het 400 excl. btw is komt je uit op 484 euro, dat zou dan al meer in de buurt komen. Maar inderdaad 40 a 50 stuks is niet een groot aantal en ik betwijfel ten zeerste of je het verschil als korting kan bedingen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02

BCC

MikeT80 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:10:
Mijn ervaring bij de aantallen die jij noemt: nog geen 5% korting op het excl. btw bedrag.
Het beste is gaan onderhandelen met je provider.
Ervaring van begin dit jaar
Dit inderdaad. Apple is een duur exclusief hardware merk en wil dat graag zo houden. Daarom doen ze zo goed als niets met acties en kortingen. Dealen met de KPNs/Vodafones is veel interessanter.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47

talin

ES-MA

korting kan je vergeten.
je kan ondersteuning krijgen bij het uitrollen van de apparaten.

ik heb 1,5 jaar geleden 90 iPhones besteld, dit gedaan bij een tussenleverancier die heeft zelf korting gegeven omdat we een goede klant zijn, dat zullen ze zeker terug hebben verdient bij andere werkzaamheden.

heb er nu meer dan 200 in ons bedrijf, de "bijbestelde" iPhones waren zeker duurder dan de batch van 90 in 1 keer.

dus ik zou zeggen, zoek een goede mobiele telecom provider die in de zakelijke markt zit.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

overcoat schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:18:

Iphone 5S zou toch niet in het middensegment komen?
Dat zou toch juist de "goedkope" iphone waarvan niemand met zekerheid weet dát ie werkelijk komt worden. Maar die goedkope variant waarover wel geruchten gaan is zeker iets om in de gaten te houden.
In geen 1000 jaar dat de 5S een middensegment telefoon wordt. Wat Xaph misschien bedoelt is dat er geruchten zijn om een goedkopere iPhone te ontwikkelen in meerdere kleuren die de prijs heeft van het middensegment smartphone om te kunnen concurreren met de: Galaxy S3 Mini / Desire X.

Daarnaast, kun je best contact op nemen met Apple. nihil dat ze je korting geven. Maar wellicht een overleden winkel zoals de iCentre die van wat partijen af moet en je zo aan wat korting kan helpen.
40-50 iphone's blijft ook geld, ook voor bedrijven zoals de Dixons die met een overname bezig zijn.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:28
Probeer het eens bij een APR als bv. Xando, die hebben een vrij grote B2B afdeling waar regelmatig goede kortingen zijn af te dingen. Bij iCentre zou ik zover mogelijk vandaan blijven. De geruchten zijn nu dat Dixons hun slecht lopende Dixons filialen om gaat bouwen maar iCentre's om het over een paar maanden opnieuw failliet te laten gaan.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Chinese smartphones importeren, kan je voor onder de 100 dollar per telefoon klaar zijn.
Krijg je korting bij grotere afname.
Draait wel Android.
Of moeten het echt iPhones zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Soldaatje op 30-06-2013 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:22
Soldaatje schreef op zondag 30 juni 2013 @ 03:17:
Chinese smartphones importeren, kan je voor onder de 100 dollar per telefoon klaar zijn.
Krijg je korting bij grotere afname.
Draait wel Android.
Of moeten het echt iPhones zijn?
Of een highend van de 1 of 2 generaties terug. Met deze aantallen zal je bij Apple weinig tot geen korting krijgen.

Ik denk dat het handig is als je vermeldt waarvoor je ze gaat gebruiken, kunnen wij misschien tips geven voor andere telefoons. iPhone is mooi, maar als je hetzelfde kunt met een Android van 200-300 euro ben je goedkoper uit.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 15:39

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Wellicht dat Apple je refurbs aanbied voor die prijs...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

is het niet zo dat je winst moet/kan zitten in de abonnementen? dus bij VF of KPN 100 abbo's afsluiten, waardoor zij zeker zijn van een groot aantal inkomsten en dat zij hier kortingen op geven. (ook misschien wel op de telefoons zelf)
Pagina: 1