Voor mn nieuwe appartement wil ik graag een beter geluidssysteem / homecinema set aan gaan schaffen. Nu is de layout van de woonkamer zodanig dat ik me afvraag of een 5.1 wel mogelijk is (zie schets). De tv staat op een dressoir met daar tegen over een bank. Deze bank staat direct voor het raam met gordijnen. Aan de ene zijde van de tv is nog een raam (met gordijnen) en aan de andere kant is de openruimte van de keuken.
Ik zit een beetje met de opstelling van een 5.1 systeem. De achterspeakers kunnen of achter de gordijnen op de vensterbank of naast de bank geplaatst worden. Dit lijkt me in beide gevallen niet optimaal vanwege de demping van de gordijnen of de hoek tov de bank. Een 2.1 systeem is iig een hele verbetering tov de tv speakers.
Wat vinden jullie van hiervan?
Ik zit een beetje met de opstelling van een 5.1 systeem. De achterspeakers kunnen of achter de gordijnen op de vensterbank of naast de bank geplaatst worden. Dit lijkt me in beide gevallen niet optimaal vanwege de demping van de gordijnen of de hoek tov de bank. Een 2.1 systeem is iig een hele verbetering tov de tv speakers.
Wat vinden jullie van hiervan?
deze speakers staan bij ons thuis en ik verzeker je die hebben genoeg ondergrond. Het is net wat je uitgeeft