Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Achtergrond homepagina website

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi!

Al een tijdje ben ik bezig met het opmaken van een nieuwe website voor *weg*.
Alles lukt redelijk goed, behalve de achtergrond. Kunnen jullie me hier wat ideetjes voor geven? ;)

De website vind je hier: *weg*

Bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 25-06-2013 16:47 ]

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:50
Wat lukt er niet?

Verwijderd

Topicstarter
Alles lukt qua programmeerwerk, maar ik weet niet welke achtergrond er zou passen (kleurschakeringen enzo)

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
het logo ziet er bij mij zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MV7r3dHOkYqyI52NAnWgvVZY/medium.jpg

neem aan dat dat niet de bedoeling is?

...less is more

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik zou de header gewoon wit doen. De rest van de website kan je toch zo laten? Eventueel een zeer lichtgrijze achtergrond bij de tekstblokken om het wat leesbaarder te maken.
De titels moet je dan wel donkerblauw bijvoorbeeld maken.

Doe een paar verschillende kleurschema's, google even naar colorscheme generators en overleg het met de firma zelf?

Last.fm | Code Talks

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Even los van je "probleem":
1) Bekijk de site ff in Opera. Ik weet niet of het de bedoeling is dat plaatjes buiten de containers vallen, maar het ziet er kapot uit.
2) http://optimalisatielab.n...isuals-oftewel-carrousels
Ja die caroussel is veeeeel te groot, wordt niet gezien of aangeklikt, leidt alleen maar af en voegt geen zak toe. Zorg gewoon voor content. Heb je geen content? Dan maak je die. Opvullen met foto's is geen goed idee.

Nu het antwoord op je vraag:
wit.

Trouwens, tweede keer dat ik je site open wordt ik geredirect naar dit:
http://error.t15.org/cpu.php

Zoek een compentente host.

[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 25-06-2013 16:47 ]

日本!🎌

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:41:
Alles lukt qua programmeerwerk, maar ik weet niet welke achtergrond er zou passen (kleurschakeringen enzo)
Sorry hoor, maar ten eerste heeft dat niets met web development te maken. Wel met design, wat weer in Graphics zou horen (zoals in Waar hoort mijn topic? beschreven). Maar bovendien ontbreekt het in dit topic wel héél erg aan eigen inzet. We willen best helpen of je de goeie richting in duwen maar even snel je vraagje dumpen en na een tijdje je antwoord komen ophalen is uitdrukkelijk niet de bedoeling. We willen eigen inzet zien in topics. Zie ook De Quickstart.

Als je nog steeds met je probleem zit dan kun je op de goeie plek een nieuw topic openen, mits je je aan de Quickstart kunt houden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.