Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 15:00
Misschien een simpele vraag...
Voor mijn werk gaan we binnenkort gebouwen inmeten.
De vorige opdracht was het ontruimingsplan kopieren en daarop schrijven.
De nieuwe opdracht is hetzelfde, maar we zijn 4 jaar verder en mijn projectleider zit
te denken aan een tablet.

Nieuwe idee:
Foto maken met de tablet, foto bewerken en hier de maatgeving op tekenen / schrijven.

Simpel antwoord: We nemen een Note 10.1....
Toch komt deze niet super uit de bus helaas...

Hebben mensen andere suggesties?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
waarom komt de note 10.1 niet super uit de bus? de pen techniek van de note serie is niet te evenaren met een capacitive pennetje. Verder heeft ie redelijk goede specs, aangezien high bij de release enorm high end was. (inmiddels zijn er nieuwe tablets, maar dit was geloof ik de eerste met 2 GB RAM)

als je met een pennetje wilt werken is dit toch de beste keus denk ik

de nexus 10 is ook erg goed, is ook echt high res: 2560x1600 (WQXGA)

Strava

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Lijkt mij ook de meest geschikte gezien de acuraatheidvan de s-pen. Wat is er niet zo goed aan volgens jou? De resolutie is het enige wat mij storend kan lijken, verder een erg degelijk product.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 15:00
Bedankt voor de reacties.
Hij schijnt soms wat traag te zijn, maar om foto's te bewerken zal die vast snel genoeg zijn.
Ik ga het aan me baas doorgeven :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:46
De Note 10.1 traag??? Is nog steeds één van de snelste tablets.

[ Voor 12% gewijzigd door Vulcan750 op 30-06-2013 19:00 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Moet het perse android zijn? Want er zijn een aantal win8 tablets of hybrids die precies kunnen wat je wilt en veel flexibeler dan android. Wel wat groter/zwaarder, dat dan weer wel. Maar je kan je normale laptop dan lekker op kantoor laten dus uiteindelijk minder gewicht wat je mee sleept op lokatie.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:46
Erg goede verhalen gehoord over de Toshiba Excite™ Write. Geen idee of deze al (makkelijk) in Nederland verkrijgbaar is, maar voor een BV zal importeren makkelijker zijn. De specificaties zijn iig erg goed, hier een paar die relevant zijn voor jouw doeleinden:
  • 8MP F2.2 camera with LED flash and image stabilization
  • 10.1" high-resolution widescreen (2560x1600)
  • Active Digitizer Pen (TruPen™)
  • NVIDIA® Tegra™ 4 Quad‐core ARM® Cortex™ A15s mobile processor + NVIDIA GeForce® GPU with 72 custom cores + 2GB RAM (on board)
  • 32GB Storage + MicroSD
Dus lekker scherp, mooi scherm (4x meer pixels dan Note 10.1), goede camera, prima pen, supersnelle chipset, en genoeg geheugen. Kost wel $599, maar dan heb je ook wat! Dat fotootje maken, bewerken en tekenen gaat dus wel lukken :D

Hier nog een hands-on (De tablet is net nieuw, released op Computex 2013 (6 juni :P).

[ Voor 12% gewijzigd door Balance op 30-06-2013 19:27 ]

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 08:48
Tech Nieuws NL schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:22:
Erg goede verhalen gehoord over de Toshiba Excite™ Write. Geen idee of deze al (makkelijk) in Nederland verkrijgbaar is, maar voor een BV zal importeren makkelijker zijn. De specificaties zijn iig erg goed, hier een paar die relevant zijn voor jouw doeleinden:

[...]

Dus lekker scherp, mooi scherm (4x meer pixels dan Note 10.1), goede camera, prima pen, supersnelle chipset, en genoeg geheugen. Kost wel $599, maar dan heb je ook wat! Dat fotootje maken, bewerken en tekenen gaat dus wel lukken :D

Hier nog een hands-on (De tablet is net nieuw, released op Computex 2013 (6 juni :P).
[video]
Om hier op in te haken, ondertussen ook al op Amazon.de te koop!

Daarnaast al een eerste Hands On geplaatst op Digital Trends

Een quote over de pen:
This aside, we really like the experience of writing on the tablet’s screen. The coating on the display plus the tip on the pen make for a smooth and natural writing experience. It does not feel like writing on glass (even thought that’s what you’re doing) and the pen tip glides in a way similar to a gel pen. That makes it easy for people who are into handwriting to go as fast or slow as they like.

[ Voor 4% gewijzigd door Koen87 op 01-07-2013 08:45 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:35

Major_ton

Shoot!

Ik heb die Toshiba net even op Amazon bekeken, maar mocht deze naar NL komen zou ik graag een review van onze redactie vrienden zien! Ziet er erg interessant uit :-) Incl tobo cover vijd ik de prijs ook nog redelijk te noemen.

Some infinities are bigger than others.

Pagina: 1