Port forwarding werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Beste Tweakers,
Ik heb al mijn port geforwarderd die ik wil forwarden. (Ps3) Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/2n99x7o.jpg
Zoals je hier kan zien. Maar wanneer ik dan controleer of ze open zijn met PFPortchecker zegt hij dat deze gesloten zijn.... Ik heb mijn sitecom router aan mijn modem arcayden v8 hangen. Iemand enig idee waarom de poorten niet open zijn? WAnt hierdoor heb ik het beroemde nat type strict. Ik heb al een DMZ server gemaakt en upnp enabled nat enabled alles... Maar het geeft nog steeds aan nat type strict. Wanneer ik direct verbinding maak met de modem zegt het moderate... Iemand enige idee wat ik eraan kan doen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Leuk een 2e topic

Hier is je oude als je hem niet kon vinden, Router of Modem probleem.

Iperf

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Hoe staat je modem nu ingesteld? Ik begrijp dat je een experiabox hebt. Vermoedelijk is dat ding ook router. Je moet je portforwardings dan dus dubbel doen, eerst op je EB richting je Sitecom, en dan nog eens naar het achterliggende device.

Handiger is om 1 router in je netwerk te hebben. Dat bespaart je een hoop configuratiewerk en vage ellende door dubbel NAT.

Tenzij je een heel specifieke reden hebt zou ik die Sitecom verwijderen, of, als het nodig is ivm bereik wifi, als accesspoint laten fungeren.

Verder heb ik de topictitle even verduidelijkt.

@ts: Ga niet telkens een nieuw topic openen, je kan altijd nog een al eerder gemaakt topic omhoog schoppen, maar wel met een goede reden. (Dus niet na een uurtje)

[ Voor 17% gewijzigd door DJSmiley op 24-06-2013 19:47 ]

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Excuses daarvoor ik dacht omdat het een nieuwe onderwerp was dat ik een nieuw topic maar aan moest maken... Excuses... Reden voor de sitecom als 2de router is omdat de xperia box 3maal kut is. De verbinding is ipv 70mb/s maar 10 maximaal en valt vaak weg. Ik heb in beide aparaten de porten geforwaard.. Ik heb nog een oudere xperia box liggen die ga ik morgen aansluiten in de hoop dat deze beter is. Ook enig idee waarom ik niet kan connecten met PSN wanneer ik een DMZ network maak??

Ik kom net op het idee of een Range Extender geen goeie oplossing is? Dan ben ik alsnog direct via de modem geconnect toch? Of niet?

Hartelijk bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door OptiBenz1 op 24-06-2013 20:45 ]