There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
"wuk goan die gastn doa van verstoan ?"
In nederland echt nog nooit van gehoord.
Zelf als brabander is dit bijna niet te verstaan. Ik kan het een klein beetje volgen, maar grote gedeeltes heb ik geen idee wat ze zeggen.
Kennen jullie bijvoorbeeld dan wel Dope D.O.D.?
Groep uit nederland, maar omdat het engelstalig is en ze denk ik iets meer succes hebben gehad zou dat goed kunnen natuurlijk.
Zelf als brabander is dit bijna niet te verstaan. Ik kan het een klein beetje volgen, maar grote gedeeltes heb ik geen idee wat ze zeggen.
Groep uit nederland, maar omdat het engelstalig is en ze denk ik iets meer succes hebben gehad zou dat goed kunnen natuurlijk.
Tuurlijk ken ik Franky, Mark, Jay en FlierDarkShadow16 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 04:01:
I can't wait to shoot!
Een keer in Groningen in Vera gezien en Flip heb ik twee keer zien optreden. Ik vind het allebei leuk om te zien, maar heel bekend zal het nooit worden. Echt verstaanbaar voor mij ook niet, maar lekker klinken doet het wel.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Bestaan ze nog? Heb ze ook 'in de verre Vera' gezien, met nog een man of 20. Erg tof!
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Tsss peetvaders van de Vlaamse hip hop & rap. Nooit gehoord van K.I.A of ABN?demichel schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:05:
Net terug van een magistraal concert van het West-Vlaamse " 't Hof van Commerce ", de peetvaders van de Vlaamse hip hop & rap.
Ik vroeg me af, in welke mate is 't Hof gekend in Nederland??
Voor de liefhebbers van authentieke Vlaamse hip hop: http://grooveshark.com/#!/search?q=hof+van+commerce
Ben ik nu zo oud geworden?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Met Flip zijn teksten was niets mis, tussen de slokken Jack Daniels doorVincentH schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:14:
Bestaan ze nog? Heb ze ook 'in de verre Vera' gezien, met nog een man of 20. Erg tof!
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Jemig 't hof
bestaan ze nog? jaren geleden in de P60 in Amstelveen bij hun show achter de lichttafel gezeten voor ze. Toffe band
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
wij zijn gewoon zo oud, steekt a kop in den diepvriesIStealYourGun schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:23:
[...]
Tsss peetvaders van de Vlaamse hip hop & rap. Nooit gehoord van K.I.A of ABN?
Ben ik nu zo oud geworden?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Pagina: 1