We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Anoniem: 13230
Eh..wordt ff creatief ofzow.
CZN --> clan zonder naam
ga voor TUT ofsow
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 14245
Zie je dan niet wat er onder zijn naam staatOp maandag 04 juni 2001 23:13 schreef G3R10 het volgende:
Eh..wordt ff creatief ofzow.
Pak een woordenboek, staan zat dingen in waar je wat mee kunt.
Een woordenboek inkijken kan ik natuurlijk best wel. Nou wil het feit dat ik hier geen Latijns woordenboek bij de hand heb. Tuurlijk kan ik wel een naam verzinnen als:
Dark Ominous Foreboding Apocalyptic Savage Deliverers of your Imminent Bloody Gruesome Frightful Doom, maar dat klinkt zo kinderachtig...daarom vraag ik jullie hulp. Niemand die een beetje gymnasium heeft gedaan?
http://www.hardwareforum.nl/showthread.php?threadid=7818
(vaayPER is de naam)
PIII 800@804 Mhz
Ja ja maar ik zoek geen Limburgse naam voor een clan...Ik zoek een LATIJNSE naam, dat ligt zo'n 3000 km zuidelijker en dan nog es 2000 jaar terug in de tijd. Snap dat dan!ik kom ook uit groeselt cq gronsveld en heb net dit forum ontdekt, bracht eerst veel tijd door op tweakers.net maar die friks daar beginnen me behoorlijk te irriteren, dit ziet er wel leuk uit hier, denk dat ik me hier nog wel zal vermaken met de rest van de groeselder guests........LOL
Anoniem: 3528
Tjiks. In. Tight. Suits.
zelf een tijdje kleine ut clan
Smoking Cannabis Helps Archieving Another Perception
[S.C.H.A.A.P.]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Anoniem: 2539
|LTEI| wel een beetje lange tag, maar kan er mee door
Anoniem: 3527
Ik speel nu bijvoorbeeld in QzS - Quakers zonder Skills. Maar andere namen waar ik aangedacht heb is bijvoorbeeld: DUS - Dutch United Sadness.
Gewoon een beetje jezelf belachelijk maken dus.
Mortem imortalis: dodelijke onsterfelijken.
[MI]
Feyenoord!
I want to live forever, so far.. so good.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Naam van een nog te erkennen aandoening aan de gewrichten en/of spieren als het gevolg van vele uren achter elkaar fraggen
...of, zoals nu meestal nog het geval is, ...gefragt worden
Wij wilden ook geen patsernaam hebben, dus we zijn maar voor de twist op iets actueels gegaan...
Only
Frag
N00bs
[///=^CHAGSJLAORFUATSWMCGAFATUWBABNIUK^=\\\]
Can't
Handle
A
Gun
So
Just
Look
Away
Or
Flash
Urselves
And
Then
Somehow
We
Maybe
Can
Get
A
Frag
Actually
Though
U
Would
Be
A
Big
N00b
If
Ur
Killed
1337!!!!!!Op dinsdag 05 juni 2001 17:31 schreef G3R10 het volgende:
We
Only
Frag
N00bs
[///=^CHAGSJLAORFUATSWMCGAFATUWBABNIUK^=\\\]
[..]
nog 1337er mode:
[///=^¢HÁG§JLÅØ®FÙÀT§Wµ©GÁFáTUWBäßñ1úñK^=\\\]
Whoohoo.
Hopelijk heeft niemand hem nog. Zou beetje lullig zijn om iemands clannaam te kopieren
LOL, geloof je het zelf?Op dinsdag 05 juni 2001 12:32 schreef -Outlaw- het volgende:
Ik hbe latijn op school, je moet iets met imortalis en mortem doen, das onsterfeliujk en dodelijk
Mortem imortalis: dodelijke onsterfelijken.
[MI]
Jij Latijn?
Anoniem: 1734
yeah ik ben hip...beserk is namelijk een cool woord volgens hunOp maandag 04 juni 2001 23:46 schreef Apoc2 het volgende:
Check dit maar
http://webvoid.stomped.com/22.html
Laat ik Nou Berzerker [OF!] zijn
Ok ..je mag em gebruiken
Add dan wel ff
And
B
T
W
We
Couldnt
Make
Up
A
Clanname
So
Voodoo
Glow
Skull
Made
This
One
For
Us
We
Really
Want
To
Thank
Him
For
That
And
Promise
That
If
We
Met
Him
In
A
Server
We
Stand
Still
So
He
Can
Frag
Us
ROFLMAOOp dinsdag 05 juni 2001 17:41 schreef G3R10 het heel veel
lol jah die versie van jouw is idd 1337 -er
Ok ..je mag em gebruiken
[..]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 14314
Oh was jij die roeler vanmiddagOp dinsdag 05 juni 2001 17:40 schreef SuB het volgende:
[..]
yeah ik ben hip...beserk is namelijk een cool woord volgens hun
Laat ik Nou Berzerker [OF!] zijn
-=(-_-) DeLirium (-_-)=-
Anoniem: 10358
(Pluk de dag vermoord de vijand)
"Mi AK et su AK" [MAESA]
(Mijn AK is jouw AK)
Anoniem: 1734
ik roel altijdOp dinsdag 05 juni 2001 19:12 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Oh was jij die roeler vanmiddag
-=(-_-) DeLirium (-_-)=-
hehe...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
ik heb die gepost (BILLY)Op dinsdag 05 juni 2001 17:39 schreef Lampie het volgende:
[..]
LOL, geloof je het zelf?![]()
Jij Latijn?
Feyenoord!
Mortem immortalis betekent de onsterfelijke doodOp dinsdag 05 juni 2001 17:39 schreef Lampie het volgende:
[..]
LOL, geloof je het zelf?![]()
Jij Latijn?
Het idee is leuk maar de grammatica suckt.
Goed nu even een serieuze bijdrage:
Hoe is dat zinnetje ook al weer wat gladiatoren zeiden tegen de keizer voor hun gevecht? "Zij die gaan sterven groeten U" ofzo. Dat in het Latijn en daar de afkorting van. Je kunt ook mythische figuren erbij halen. Filli Iovi (zonen van Jupiter) is een idee om je op weg te helpen, alhoewel de grammatica ook bij mij niet klopt denk ik (Ik heb een jaar geleden een 5.1 op mijn examen gehaald
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Eej, beetje mijn clan-naam jatten heOp dinsdag 05 juni 2001 17:02 schreef RedTop het volgende:
[RFI] = Repetitive Frag Injury
Naam van een nog te erkennen aandoening aan de gewrichten en/of spieren als het gevolg van vele uren achter elkaar fraggen![]()
...of, zoals nu meestal nog het geval is, ...gefragt worden
Wij wilden ook geen patsernaam hebben, dus we zijn maar voor de twist op iets actueels gegaan...
Beetje jammer dat ik je hier weer eens tegen moet komen makker! Wanneer durf je nou weer eens die pols van je te ontwrichten in een duel?Op dinsdag 05 juni 2001 22:07 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Eej, beetje mijn clan-naam jatten he
Anoniem: 21801
Dat zinnetje is dus Morturi Te Salutant (ofzo) en is al in gebruikOp dinsdag 05 juni 2001 20:32 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Goed nu even een serieuze bijdrage:
Hoe is dat zinnetje ook al weer wat gladiatoren zeiden tegen de keizer voor hun gevecht? "Zij die gaan sterven groeten U" ofzo. Dat in het Latijn en daar de afkorting van. Je kunt ook mythische figuren erbij halen. Filli Iovi (zonen van Jupiter) is een idee om je op weg te helpen, alhoewel de grammatica ook bij mij niet klopt denk ik (Ik heb een jaar geleden een 5.1 op mijn examen gehaald)
kun je nog eventueelopdelen in voorloop en achterloop
IZ2-nick-BBS.... super stoere clan naam man..
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
In staal rust waarheid (geen letterlijke vertaling) - denk daarbij aan zwaarden.
En ferro credimus
In staal geloven wij (ik heb al 3 jaar geen Latijn meer gehad en volgens mij klopt de uitgang niet...naja boeie
Anyway, ze zuigen als clannaam (counterstrike is schieten, niet met zwaarden klooien
Geef mij maar een Warsteiner.
Anoniem: 27223
Zo heb ik - weliswaar niet met een shooter - eens in het Rubber Ducky Squad (RDS) gezeten, met als logo een rubber eendje. We trapten wel erg veel aars
Overigens is RDS gewoon een voorbeeld, ik wil je verzoeken het niet te gebruiken.
Nog meer Latijnse txten?
Anoniem: 20627
Alleen dan ist niet in een egt grikes lettertype maar dat boeit niet...
Anoniem: 20627
h hmera ths doxas atavaths= de dag van de onsterfelijke roem
je moet het ff in een ander lettertype (symbol ofzo) zetten voor een goede griekse zin
ik ga onder de naam 'Tampie-XL'
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Facta non Verba
Ignoratio Est Felicitas
Ik wist er meer, maar ik kan er ff niet opkomen.

Dat heb ik nooit gezegd
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.