Deze heb ik zitten stoeien met deze Canon MP640 all in one hier thuis. Deze blijft maar de melding 6C10 Error geven. Ik ben begonnen met de welbekende ink absorber reset, maar ook een gewone printer reset bied geen soelaas, ook niet na meerdere malen doen. Ik heb het absorptie kussentje droog gedept, niet dat hij erg vuil was maar om dat ook uit te sluiten. Verder krijg ik die foutmelding ook als ik vanuit het instellingen menu allerlei onderhoudsopties wilt laten uitvoeren.
Wat mij opvalt is dat de printkop niet volledig in het center terugkomt, en bij naar links of rechts gaan tegen het einde aan lijkt te komen, hij gaat dan een keer of 3 met korte tikjes tegen het einde aan voordat hij terugkomt.
Natuurlijk is de garantie net verstreken en hadden we net nieuwe cartridges gekocht, en ook was de printer niet echt goedkoop dus zou ik dit toch wel willen oplossen...
Wat mij opvalt is dat de printkop niet volledig in het center terugkomt, en bij naar links of rechts gaan tegen het einde aan lijkt te komen, hij gaat dan een keer of 3 met korte tikjes tegen het einde aan voordat hij terugkomt.
Natuurlijk is de garantie net verstreken en hadden we net nieuwe cartridges gekocht, en ook was de printer niet echt goedkoop dus zou ik dit toch wel willen oplossen...
Het leven is te kort om geduld te hebben!