Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PHP text/css headers

Pagina: 1
Acties:

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een probleem (anders had ik deze topic niet aangemaakt). Mijn probleem is alsvolgt:
Ik werkt zelf altijd met LESS aangezien ik dit niet via JS wil compilen maar via PHP heb ik hier een script voor geschreven. Deze checkt of er een nieuw less document beschikbaar is en als dat het geval is wordt deze gecompileerd en opgeslagen als CSS. Dit alles werkt prima op localhost (xampp).

Nu ik vandaag alles wilde testen op mijn hostingpakket bij Hostnet kwam ik van de koude kermis thuis. Chrome ziet net zoals alle andere browsers het document niet als een text/css bestand maar als een text/html bestand.

Mijn php document ziet er alsvolgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
header('Content-type: text/css');
header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
header("Expires: Sat, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");

echo "/* css code here */";

?>

En zo wordt het css document geinclude in mijn html header:
code:
1
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style.php?file=lessfile.less" />

Als ik voor header('') bla bla neerzet dan krijg ik geen error "headers already send", dan krijg ik gewoon dit terug :F :
code:
1
bla bla /* css code here */

Wat ik al geprobeerd heb:
1. Output buffering uitzetten; deze stond al uit

Ik heb geen flauw idee wat ik nog kan proberen. :X

^ Post is hierboven!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Dat je die error niet krijgt kan gewoon aan je serversettings liggen dat hij warnings niet toont.

Zet eens helemaal bovenaan
PHP:
1
error_reporting(E_ALL);

Check ook even deze stackoverflow, geen idee of hij relevant is: http://stackoverflow.com/...but-in-ie9-it-shows-up-as

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Tharulerz schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:01:
Dat je die error niet krijgt kan gewoon aan je serversettings liggen dat hij warnings niet toont.

Zet eens helemaal bovenaan
PHP:
1
error_reporting(E_ALL);

Check ook even deze stackoverflow, geen idee of hij relevant is: http://stackoverflow.com/...but-in-ie9-it-shows-up-as
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
error_reporting(E_ALL); 
?>
bla bla2
<?php
header('Content-type: text/css');
header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
header("Expires: Sat, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");

Nog geen error :S

--

ob_start(); heeft het opgelost.

Thanks voor de link :D _/-\o_
Ik had hem al eerder gevonden alleen de post over ob_start() heb ik overheen gelezen.

^ Post is hierboven!