Mensen,
Ik heb een probleem (anders had ik deze topic niet aangemaakt). Mijn probleem is alsvolgt:
Ik werkt zelf altijd met LESS aangezien ik dit niet via JS wil compilen maar via PHP heb ik hier een script voor geschreven. Deze checkt of er een nieuw less document beschikbaar is en als dat het geval is wordt deze gecompileerd en opgeslagen als CSS. Dit alles werkt prima op localhost (xampp).
Nu ik vandaag alles wilde testen op mijn hostingpakket bij Hostnet kwam ik van de koude kermis thuis. Chrome ziet net zoals alle andere browsers het document niet als een text/css bestand maar als een text/html bestand.
Mijn php document ziet er alsvolgt uit:
En zo wordt het css document geinclude in mijn html header:
Als ik voor header('') bla bla neerzet dan krijg ik geen error "headers already send", dan krijg ik gewoon dit terug
:
Wat ik al geprobeerd heb:
1. Output buffering uitzetten; deze stond al uit
Ik heb geen flauw idee wat ik nog kan proberen.
Ik heb een probleem (anders had ik deze topic niet aangemaakt). Mijn probleem is alsvolgt:
Ik werkt zelf altijd met LESS aangezien ik dit niet via JS wil compilen maar via PHP heb ik hier een script voor geschreven. Deze checkt of er een nieuw less document beschikbaar is en als dat het geval is wordt deze gecompileerd en opgeslagen als CSS. Dit alles werkt prima op localhost (xampp).
Nu ik vandaag alles wilde testen op mijn hostingpakket bij Hostnet kwam ik van de koude kermis thuis. Chrome ziet net zoals alle andere browsers het document niet als een text/css bestand maar als een text/html bestand.
Mijn php document ziet er alsvolgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <?php
header('Content-type: text/css');
header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
header("Expires: Sat, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");
echo "/* css code here */";
?> |
En zo wordt het css document geinclude in mijn html header:
code:
1
| <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style.php?file=lessfile.less" /> |
Als ik voor header('') bla bla neerzet dan krijg ik geen error "headers already send", dan krijg ik gewoon dit terug
code:
1
| bla bla /* css code here */ |
Wat ik al geprobeerd heb:
1. Output buffering uitzetten; deze stond al uit
Ik heb geen flauw idee wat ik nog kan proberen.
^ Post is hierboven!