Kan ik Battlefield 4 draaien?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel draai ik op een Sapphire HD 7950 3GB GDDR5 with Boost. Ik zou graag als battlefield 4 uitkomt hem gelijk aanschaffen. Ik zit dus te twijfelen of mijn videokaart battlefield 4 wel trekt? Mocht dit niet het geval zijn zou ik eventueel kunnen upgraden naar een XpertVision Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB.

Ik heb een beetje op internet rond gezocht maar kon hier nog niets over vinden. Wel heb ik van een aantal mensen gehoord dat de nieuwe engine van battlefield 4 ongeveer gelijk staat als die van battlefield 3 maar weet dus niet of dit waar is.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Is crossfire geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 13:53
U zit echt wel gebeiteld met een 7950 Boost. Vergelijk Battlefield 4 met FarCry en Crysis en u heeft eigenlijk het antwoord al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb even een betere titel gegeven, want dit suggereert dat het topic over BF4 gaat, niet dat er een vraag over is. Daarnaast heb ik het topic ook verplaatst naar SPV, want daar hoort die thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je kaart al vergeleken met de minimale/recommended specs? (die overigens binnen no time op google zijn gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Natuurlijk kan een HD 7950 BF4 draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje een inkoppertje maar als je op een GTX770 geen BF4 kan spelen wie zal het dan kunnen draaien. Of nog beter hoe zal EA dan geld verdienen? Deze kaart zal het weer een jaartje vol moeten houden en kost niet voor niks 300+ euro. Denk dat ultra high geen probleem moet zijn voor deze kaart anders even wachten op betere drivers en game updates. Of toch voor SLI / CF kiezen.
Als je iets over de kracht van een videochip / kaart wil weten kan je altijd opzoek naar reviews en benchmarks van huidige games. Anders toch maar even wachten tot november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 4 ziet er eigenlijk hetzelfde uit als 3 en draait op dezelfde engine dus ik verwacht niet veel verandering. Behalve als het een super slechte console poort wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 01:27:
Battlefield 4 ziet er eigenlijk hetzelfde uit als 3 en draait op dezelfde engine dus ik verwacht niet veel verandering. Behalve als het een super slechte console poort wordt.
Battlefield's main platform is PC dus ze maken geen ports + Dit is niet dezelfde engine, dit is Frostbite 3.0 en niet 2.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het is Frostbite 2.0 maar ze hebben de 2 doorgekrast met 3? wow wat een episch verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:37:
Dus het is Frostbite 2.0 maar ze hebben de 2 doorgekrast met 3? wow wat een episch verschil
Ah, meneer heeft het spel al gespeeld.

Of je HD7950 genoeg is, is kristallenbol turen. Het spel is nog niet uit, we weten de benodigde specs nog niet.

Maar, een HD7950 hoort geen moeite te hebben, is een prima kaart, vooral de de hoeveelheid geheugen, Frostbite houdt daar wel van.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:37:
Wat een vreselijk argument. CryEngine 2 -> CryEngine 3 was ook een klein verschil volgens jou bijvoorbeeld. Als je kijkt naar de details zie je duidelijk grote verschillen bij BF4 en het is nog maar pre-alpha code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de details zullen wel beter zijn ja, ze zullen vast wel hun best hebben gedaan op dat spel maar GTA 5 gaat ook niet veel meer eisen dan GTA 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:50:
Ja de details zullen wel beter zijn ja, ze zullen vast wel hun best hebben gedaan op dat spel maar GTA 5 gaat ook niet veel meer eisen dan GTA 4.
Jij hebt er duidelijk verstand van? Volgens jou zou dus BF2 net zo zwaar zijn als BF3? Ze hebben immers de 2 doorgekrast en er een 3 van gemaakt.

Frostbite engine 3.0 bied zoveel meer dan Frostbite 2.0, ik verwacht dat BF4 wel iets zwaarder zal gaan worden, ze zullen alleen echt niet zorgen dat mensen met een normale pc het niet kunnen spelen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 13:00

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

De Alpha speelt vloeiend met de 7950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:54:
[...]

Jij hebt er duidelijk verstand van? Volgens jou zou dus BF2 net zo zwaar zijn als BF3? Ze hebben immers de 2 doorgekrast en er een 3 van gemaakt.

Frostbite engine 3.0 bied zoveel meer dan Frostbite 2.0, ik verwacht dat BF4 wel iets zwaarder zal gaan worden, ze zullen alleen echt niet zorgen dat mensen met een normale pc het niet kunnen spelen.
Nee want Battlefield 2 draait niet op frostbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 01:09:
[...]

Nee want Battlefield 2 draait niet op frostbite
Trolloos

Van BF BC2 naar BF3 was een behoorlijke sprong qua wat nodig was, als ze dat geintje weer flikkenbij BF4 kunnen er aardig wat kaarten in de problemen komen, ik ben bang vooral door gebrek aan VRAM, iets waar videokaarten bij BF3 ook last van hadden.

Ik zou dus of een HD7950 nemen, of een 4gb GTX770. Ik verwacht dat de GTX760 problemen kan gaan krijgen in de toekomst door het gebrek aan VRAM.

AMD gaat trouwens met de launch van BF4 ook hun nieuwste serie lanceren, dus daar kun je ook nog op wachten.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kan iemand mij uitleggen waarom we in juni al moeten beginnen of BF4 wel draait op je PC?
Kunnen we niet gewoon wachten tot september als de BF4 beta begint? :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag waarop je antwoord is een goede en mag best beantwoord worden, maar niet op deze manier

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 02-07-2013 15:03 ]

Pagina: 1