Welke voeding Sitecom WL-342 v1 ???

Pagina: 1
Acties:

• eefekt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-10-2021
Hallo,

Kan iemand mij helpen wat de specificaties zijn van de voeding voor een router van Sitecom model WL-342 v1?

Ik heb deze gekregen, maar de voeding zat er niet meer bij, en ik zou graag willen kijken of ik een vervangende voeding kan vinden.

Ik heb al de handleidingen nagelopen op internet, zowel gezocht, maar ik kom niet verder dan andere (hogere) modellen van Sitecom, waar ze het hebben over 12v, max 24 Watt, 2A.

Maar ja, .. misschien heeft iemand op tweakers zo'n router en is genegen om even te kijken wat er op de
voeding staat, merk, type, specificaties ??

Ik zou jullie erg erkentelijk zijn.

Groet,
Dirk

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je al op de router zelf gekeken? Voedingseisen staan er meestal op aan de onderkant ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 23-06-2013 17:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• eefekt
sorry dat had ik niet vermeld, dat had ik ook bekeken, maar daar staat vreemd genoeg ook niets vermeld.

hopelijk dat een eigenaar van dezelfde router even zou willen kijken.

dank voor de reactie.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb hier een 341, die wil iig ook 12V 2A. Nu is dat geen garantie, maar het zou me verbazen als Sitecom totaal andere voedingen had voor al haar routers :z

Oslik blyat! Oslik!

• eefekt
dan zal het wel kloppen net als de hogere modellen, bovendien is de 341 eenzelfde model, want de handleiding is geschreven voor de 340, 341 & 342.

Super ! dan ben ik er wel uit, heel hartelijk dank !

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:49

lordsnow

I know nothing

Ik kan morgen ook wel even checken, wanneer ik op m'n werk ben.

• eefekt
@lordsnow... thanks !... check double check is natuurlijk altijd goed ... bedankt alvast voor uw moeite

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:49

lordsnow

I know nothing

eefekt schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:06:
@lordsnow... thanks !... check double check is natuurlijk altijd goed ... bedankt alvast voor uw moeite
PM me maar even, zodat ik makkelijk kan reageren morgen. Dan hoef ik dit topic niet terug te vinden.
Pagina: 1