Hallo,
Ik wil graag een nieuw mini ITX systeem aanschaffen ipv mijn huidige laptop. Met hoofddoel internet/mailen/tekstverwerken en films.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Internet/mailen/tekstverwerken en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max € 500,-(graag minder gezien hetgeen wat ik er mee ga doen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/toetsenbord en 64GB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basiscomponenten en een monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een stil systeem.
Ik heb alleen veel ervaring met Intel, dus op basis daarvan heb ik zelf een systeem gekozen. Maar mocht het met AMD ook kunnen en veel goedkoper dan gaat mijn keus uiteraard daar naar uit. Alles wat hieronder staat mag gewijzigd worden. Ik heb voor een i3 gekozen, omdat ik denk dat die meer dan voldoende is. Het moederbord heb ik gekozen, omdat er standaard WIFI bij zit. De voeding is alleen wat aan de ruime kant. Dus suggesties zijn welkom. HDD koop ik later, heb nu een 64GB SSD die even volstaat. Heb namelijk ook nog een externe HDD staan.
Edit: componenten aangepast.
Alvast bedankt.
Ik wil graag een nieuw mini ITX systeem aanschaffen ipv mijn huidige laptop. Met hoofddoel internet/mailen/tekstverwerken en films.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Internet/mailen/tekstverwerken en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max € 500,-(graag minder gezien hetgeen wat ik er mee ga doen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/toetsenbord en 64GB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basiscomponenten en een monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een stil systeem.
Ik heb alleen veel ervaring met Intel, dus op basis daarvan heb ik zelf een systeem gekozen. Maar mocht het met AMD ook kunnen en veel goedkoper dan gaat mijn keus uiteraard daar naar uit. Alles wat hieronder staat mag gewijzigd worden. Ik heb voor een i3 gekozen, omdat ik denk dat die meer dan voldoende is. Het moederbord heb ik gekozen, omdat er standaard WIFI bij zit. De voeding is alleen wat aan de ruime kant. Dus suggesties zijn welkom. HDD koop ik later, heb nu een 64GB SSD die even volstaat. Heb namelijk ook nog een externe HDD staan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3210 Boxed | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | ASRock B75M-ITX | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | BitFenix Prodigy Zwart | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | LG E2351VQ-BN Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 53,- | € 53,- |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 300W | € 37,95 | € 37,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 428,80 | |
Edit: componenten aangepast.
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 23-06-2013 12:40 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-