Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
Dag allen,

ik heb een tijd geleden een key gekocht voor een spel wat ik vervolgens op Steam kon downloaden en spelen. Nu wil ik hem doorverkopen of misschien weggeven aan iemand, maar kan dat nu zomaar 1,2,3? En hoe moet je dit doen?

Op tweakers.net staat er alleen een verouderd topic hierover, en op google enkel nieuws over een uitspraak van het Europese Gerechtshof.

Een korte uitleg zou fijn zijn :) groetjes Ciesouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Dat mag van niet van steam. Eenmaal geactiveerd op jouw steam account is het niet meer toegestaan om het spel door te verkopen, zie ook de steam website.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
Pff wat stom zeg.. ik wilde het op t.net gaan weggeven denk ik, dat was nou leuk geweest. Bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
RoadKill21 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:06:
Dat mag van niet van steam. Eenmaal geactiveerd op jouw steam account is het niet meer toegestaan om het spel door te verkopen, zie ook de steam website.
Naar mijn inziens is het gewoonweg niet mogelijk om na een activatie te traden/verkopen. Geen kwestie van het wel of niet mogen. Dit kan alleen bij spellen die als gift in de inventory staan:
Any game you’ve purchased from the store as a gift, or received as an Extra Copy, can be traded to other users. They can be used to trade for other Gifts, or for items in games supporting Steam Trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Als je de game nog niet gespeeld hebt, is er een kleine kans dat je het via Support kan regelen. Zodra je de game gespeeld hebt is het niet meer mogelijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.